V&D sale

Misschien bij sommige, maar in Den Haag heb ik t merk niet gezien.

En t moet minstens een Patek Constantin Grand Spring Drive Reverso Rotor Self-Winding zijn. Anders is t troep :wink:

1 like

De Bijenkorf wel, V&D niet vlgs mij

De kortingen zijn nu 25% op de laatste winkelprijs. Veel handel is echter al teruggehaald. Je zal er waarschijnlijk vooral Liv-spullen vinden (ook horloges) omdat die onmogelijk bij een derde partij te koop zullen zijn.

Ik krijg wel een beetje plaatsvervangende schaamte bij het zien van die onmogelijke drukte.
In de reguliere sale gingen items daar vaak 70%-90% dus die gekte rond 25% korting snap ik niet helemaal…

Sta in die gekte… Niet voor een horloge. En ook nog voor iemand anders die naar werk moet. Gelukkig heb ik m’n smartphone mee :slight_smile:

Ze hebben naast t eerder genoemde (guess, Hugo Boss Enzo) ook wat seiko, swatch en g-shock, maar niets waar ik interesse voor Had. Maar dat Had ik al verwacht.

Ah, even een vraag voor onze correspondent op locatie! :smile:

Ook slechts 25%?

Ik dacht 20%. Ik kan misschien straks wel voor je kijken, maar ik ga em niet voor je halen.

Kan ik weer 3 kwartier achter de kassa staan :slight_smile:

Mij niet gezien…

Idd 25% bij de juweliersafdeling.

Bij ons waren de roltrappen afgesloten. Alles op de begane grond gepropt. De rij vd ene kassa kruist zelfs de rij vd andere andere kant vd kassa…

1 like

Net even gaan kijken. Hier nog wel wat merk-horloges. Heb tijdje staan kijken. Maar wat is het een puinhoop. Alle horloges liggen op z’n kop met de prijskaartjes naar onderen.
Er liggen nog een enkele G-shocks. Ook een stuk of 4-5 metal uitvoeringen.
Deze kost normaal 449,- Er zou 25% vanaf gaan. Maar ik hoorde al dat de scanner andere prijzen aangaf. Hij mocht na scannen dus weg voor 200,-
Nee, ik heb hem niet gekocht,
Dus er liggen wel koopjes bij. Geen garantie via V&D, niet kloppende dozen.

Heb bijna een uur in de kassarij gestaan voor wat baddoeken e.d. Allemaal V&D merk en ander kwaliteitsspul wat ze daar inderdaad normaal voeren. Ik heb geen spullen gezien, die ze normaal nooit hebben. Tot mijn verbazing was de horloge/juwelen afdeling dus wèl open, maar alleen 99% quartz spul van mode merken. Er stond een rij bij de kassa, die daar vlak bij zat van wel 50 meter en door die drukte had ik geen zin te kijken naar horloges, waarvan ik er sowieso te veel heb :stuck_out_tongue:
Het was allemaal wèl chaotisch, maar bij het spul gingen wel behoorlijke prijzen af. Een mevrouw voor mij met een 2-persoons dekbedovertrek, geprijsd € 79,99 ging weg na aftrek van alle kortingen voor € 15,00. Ik heb een moment gekeken bij kleding, maar had geen zin aan passen in die chaos…

Klinkt allemaal als een drama om daar aanwezig te zijn. Krijg nou al jeuk :scream:

2 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

4 likes

Toch maar naar binnen gegaan toen ik er langskwam.
Ik vroeg aan de 30ste persoon (van voren) die in de rij stond: hoe lang staat u al? Antwoord: anderhalf uur…

Toch even bij horloges gekeken. Daar kon je ter plaatse pinnen, dus dat bood perspectief. En er stonden 3 belangstellenden bij de G shock hoek, de rest was troep. behoorlijke kortingen (van 150 voor 69 e.d.) maar niets wat me aanstond. (Ik wil er nog wel eens één met een vibratiealarm). Leuk gesprek gevoerd met een Indiër met een zwaar amerikaans accent die G shocks verzamelde. Ging er 3 meenemen, maar vanmorgen was hij er ook, en toen was er véél meer aanbod. Had zijn credit card niet bij zich toen. De verkoper (studentenleeftijd) was ook een liefhebber.

Conclusie: Voor G shocks ok, maar inmiddels was alles al weg. Bedankt voor 130 jaar V&D. Toch goede herinneringen aan uit mijn kindertijd.

1 like

Ik weet niet wat voor buitengewoon koninklijk badgoed jij gewend bent, maar het is beduidend hoger van kwaliteit dan spul van Hema e.d. en laten we het niet hebben over de goedkope textielzaken

2 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Jammer, Sea Island is toch beter :wink:

Ze hadden in veel produkten best een breed assortiment. Bv keukenmachines van 40 tot 400 euro, ik roep maar wat. Is het dan een kwaliteitszaak? Ik vond het vooral schorten aan de kwaliteit van een deel van de vele parttime/inval krachten. Gelukkig liepen er ook nog wat oude rotten met liefde voor het bedrijf moet ik zeggen.

1 like

Het is maar wat je gewend bent. Als een dikke badhanddoek, washand lekker zacht is en goed absorbeert, ben ik al gelukkig en dat is wat ik vandaag gekocht heb, inderdaad met V&D merkjes erop. Maar ja, ik draag ook geen Zwitserse top horloges, dus wat weet ik nou van “kwaliteit”?
Kwaliteit is in mijn opinie, iets wat mooi gemaakt is, perfect werkt en niet stuk gaat, kom daarom vaak bij Japanse horloges uit. :stuck_out_tongue:

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.