Vacheron Constantin 222 in het staal net bekendgemaakt

Ik vind hem erg mooi……vraag me alleen wel af waar hem die 35k in zit.

Wat een gaaf ding. Inderdaad prijzig voor een stalen horloge maar… als je ben vergelijkt met de gouden variant van 81.500€ weer een koopje.

Zonder grappen, ik denk dat de waarde van het horloge zeker niet zit in de gebruikte materialen. Mijn inziens is dit een zeer geslaagd model met ook een specifieke doelgroep die niet bang is om de waarde van een (tweedehands) middenklasse auto aan een horloge uit te geven. Wel krijg je hier echt iets speciaals voor terug.

1 like

Wat een geneuzel over de prijs de hele tijd. Aan degenen die dat doen, zijn rijden jullie ook zo door woonwijken? Jeeeetje wat een geld voor een huis!! Dat kost in t maken veel minder. Dat is t aan materiaal nooit waard!!

En als je een drankje neemt in een restaurant? Whuuut? €9,-??? Koop ik thuis 2 flessen voor!!

Ik kan een hele lijst voorbeelden maken.

17 likes

En dat op een horlogeforum… :joy:

2 likes

Ik snap het wel. Voor een fractie van de prijs heb je dit:

Kan je mooi de rest van je geld investeren in een mooie tweedehands Kia Nero

8 likes

Nice op de bezel na. Maar voor die centen ga ik toch voor een Pepsi en een blauwe DJ.

Ik denk “Dat het geneuzel over de prijs” iets typisch Nederlands is. Of ze hebben het over afschrijving ed. Heeft vaak te maken met onze calvinistische achtergrond. In Italie heeft niemand het over dit soort zaken😎

2 likes

En ook niet over de enorme berg schulden die ze hebben :sweat_smile::wink:

5 likes

Wist niet dat je boos werd

5 likes

Maar in Zwitserland hebben ze geen schulden maar daar klagen ze ook niet over de prijs. Maar eerlijk is eerlijk, de mensen in de Zwitserse grensstreken doen in de buurlanden boodschappen.

1 like

Zo hebben we allemaal wel wat toch? Vrienden verklaren mij al voor gek dat ik meer dan €1.000.- aan een horloge uitgeef. Terwijl ik een vriend gek verklaar die zijn huis voor 300k laat verbouwen maar niet teveel wil investeren in isolatie omdat het dan nog veel duurder wordt. :joy:

3 likes

Volstrekt juist.

Ja, maar wat als je die 2 al hebt? :face_holding_back_tears:

3 likes

Alvast een dikke proficiat met de toekomstige aanwinst!
Ik vind m heel mooi, gaat je idd beter staan dan de gouden versie.

Hopelijk heb je m snel zodat we kunnen wegdromen bij de foto’s :wink:

1 like

Ik kan vandaag iig al real life foto’s laten zien! :innocent::ok_hand:

Edit: vrijdag pas helaas.

5 likes

Laat ze maar komen :grin:

We hebben het over 35k erbij kopen kan altijd als je hem leuk vind. Het is nou niet zo dat je daarvoor je nier hoeft te verkopen.

Je kent me nu toch onderhand wel?!

1 like

Als dat is hoe je boos wordt… trouwen?

1 like

Toch weer twee maanden werken.

3 likes