Jasses, zie het nu na wat googelen. Tsja, voor de hand liggend dat ook deze modellen worden gekopieerd.
Voor mij is het niet, maar gezien de onbereikbaarheid van het origineel kan ik me voorstellen dat iemand er toch voor gaat. Ik heb er gek genoeg minder moeite mee dan al die andere knock-offs.
Vorige maand gebeld naar mijn verkooppunt. Verhaal verteld dat ik graag een 222 zou willen indien deze uitkomt. Vandaag opnieuw contact gehad. Ik moet lang wachten, hoelang is onbekend. Wordt mijn 4e VC !
Ik ben een keer aangesproken in het vliegtuig op mijn overseas. Horloge dat niemand kent, maar helemaal top is! Wordt ik blij van.
Wat een gaaf ding. Inderdaad prijzig voor een stalen horloge maar… als je ben vergelijkt met de gouden variant van 81.500€ weer een koopje.
Zonder grappen, ik denk dat de waarde van het horloge zeker niet zit in de gebruikte materialen. Mijn inziens is dit een zeer geslaagd model met ook een specifieke doelgroep die niet bang is om de waarde van een (tweedehands) middenklasse auto aan een horloge uit te geven. Wel krijg je hier echt iets speciaals voor terug.