Vacheron Constantin 222 in het staal net bekendgemaakt

Oei die vraagt wel veel…

Ik hou niet zo van integrated bracelets, maar in die categorie vind ik deze erg fraai. De afwerking zal subliem zijn neem ik aan. Is ie 35k waard? Geen idee, maar qua afschrijving kun je beter deze kopen dan een auto van 35k dat weet ik wel.

2 likes

Bang for buck.

20 Bar ! :sunglasses:

John is duidelijk niet de doelgroep.

4 likes

En zoals steeds, om een wijs man te citeren:

1 like

Ben geen VC hater hoor.
Zeg alleen dat ik 35K teveel centjes vind, voor mij dan.

Ding is prachtig. :heart_eyes:
Lekker ook hoe de bezel terugkomt in de rotor!

6 likes

Alvast gefeliciteerd @ElChueco. Ik was van de gouden niet blown away en zou voor dit geld voor de calatrava witgoud gaan, maar wie ben ik he.

1 like

Dacht ik ook niet.
Mijn flauwe grappen zijn context gerelateerd, nooit op de man bedoeld. Ik kijk zelfs niet naar de gebruiker waarop ik reageer, mocht je je ooit aangesproken of geviseerd voelen.
Enkel @Kad ken ik, die heeft me aan dit wespennest geïntroduceerd, en @Serge2, want die heeft voor me al meermaals met een ongelooflijk brede glimlach een horloge hersteld.
Wel, in dit geval een beetje op de man @ThierryStern, mocht ie meelezen…

2 likes

Ik had het afgelegd tegen de mannen in dezelfde ruimte. Die zou ik niet kwaad willen maken.

1 like

Eric ! Gefeliciteerd :partying_face:
Hou je wel wat over voor de rest van t jaar. Tis pas net begonnen he :face_holding_back_tears:

1 like

Kan maar 1 keer per jaar m’n hypotheek vehogen ehh. :sweat_smile:

4 likes

Ieder zijn smaak gelukkig.
Doet mij persoonlijk niets ook niet wanneer hij voor 150 euro bij de lokale juwelier zou liggen.

Nee joh. Voor 300€ plus ben ik de doelgroep voor dit horloge niet. Zonde van mijn geld. Ligt die te verstoffen in een la.

Dat is mooi nieuws :slight_smile:
Ben benieuwd hoe hij irl is.
De plaatjes vind ik erg mooi. 35k is zeker niet mals, maar ik schat dat dit horloge prima verkocht gaat worden.
Arme mensen als ik zijn tenslotte niet de doelgroep.

Mooie beelden in deze video:

In meeste artikelen en video’s zeggen ze dit misschien wel de mooiste en meest comfortable bracelet te vinden die ze hebben ervaren.

1 like

Voor jou mss wel. Ik gok dat de mooiste horloges juist niet gepost worden op het forum.

Dan heb je mijn horloges nog niet gezien denk ik. Daar kun je echt totaal niet mee patsen. :joy:

Dat zou een mooie boel zijn. :upside_down_face:

Ik moet elke keer aan Peter Griffin denken als ik hem zie :joy:

4 likes

Haha, what has been seen.

1 like