Heel mooi! Gefeliciteerd
Gefeliciteerd met de aankoop!
En @anon24919669EV gefeliciteerd met de verkoop. Je day-date is ook erg mooi. Alhoewel ik uiteindelijk voor een gouden time only handopwinder grand seiko ben gegaan, vind ik je day-date met power reserve nog steeds een mooie combinatie.
GE-WEL-DIG!
De 1921 staat al jaren op de wishlist, zo mooi!
Ik ben grote fan van cal 4400, deze moet er ooit maar eens komen.
Dat is overigens een Urban Legend. VC heeft meermaals bevestigd dat het horloge nooit bewust ontwikkeld is als rijders horloge.
Hier een leuk stuk over de 1921;
Was al genoemd door @WatchGuyNL in het IWC only draadje, maar gisteren ook gehoord in het nieuwe Amsterdamse AP House, dat Richemont een Vacheron Constantin Boutique gaat openen op de PC Hooftstraat. Datum is nog niet bekend.
Blijft een bjoety
Jup!
Is het ook.
We gaan gewoon door met de opruiming.
Ja hier kriebelt dat ook, maar een aantal stukken in de collectie zijn blijvers.
Wat een hobby
Dit klopt 100%. Best vreemd, hoewel ik dit gewoon vind moeten kunnen. Een eventuele koper blij, Chueco blij. Winwin
Mooie release dit. 38mm en 7.77mm dik, China only (voor 1 maand, niet duidelijk of maar 1 maand als limited edition of na 1 maand ook beschikbaar in de rest van de wereld): An Eye-Catching Green Dial For The Vacheron Constantin Traditionelle
Zo wat mooi zeg, dit wil ik wel
Oei dat is best lekker
Erg mooi wordt geen limited en komt ook met een 33mm “pair” watch. Erg mooi. Weet iemand of dit dezelfde kleur groen is als de tourbillion release w&w geneve 2023?
Waanzinnig combo en de maat is ook perfect