Vacheron Constantin only

Gister bericht gehad van de technische keuring dat er iets niet oke is met de chronograaf functie :sob:

Nog even in overleg met de verkoper maar ik denk dat het 'm toch niet gaat worden.

Ook weer geleerd niet te vroeg te juichen op HF :melting_face:

2 likes

Jouw mooiste.

1 like

33 likes

Jeetje. Heb de 222 alweer een jaar kom ik net achter. Gaat snel!

9 likes

Nou @Parachrom

Een nieuwe Overseas in titanium… Gas op die lollie.

2 likes

Echt zo’n release die je totaal niet verwacht! Heel mooi dat ze dat hebben gedaan, ook met die kleuren.

28 likes

https://www.vacheron-constantin.com/ww/en/watches/explore-all-ways-possible/new-horizons.html

Deze release is inderdaad echt zo gaaf. Vind alle kleuren wel geslaagd. Gelukkig geen limited.

Jammer dat ze hem niet in 39mm gemaakt hebben. En die prijs …

One can dream …

7 likes

Heel gaaf deze inderdaad! Alleen zou ik er nog niet overuit zijn welke kleur het moet worden :exploding_head:

De “bruine” lijkt het meest op de Everest uitvoering van weleer… dus ik denk dat ik die zou nemen omdat ik die Everest altijd zo mooi gevonden heb :sunglasses:

2 likes

Helemaal mee eens, voor mij ook overduidelijk de bruine, daarna de groene.

1 like

Scheelt dat je -in principe- niet mag en kan kiezen. Je krijgt er gewoon 1. Nouja, krijgen… Voor ruil 40k dan.

2 likes

Hoe werkt dat dan? Bepaalt VC dan welke kleur je krijgt als je er 1 koopt?

1 like

Zo ongeveer.
Maar daar zullen ze wel wat op bedenken hoor. :+1:t2:

1 like

hmm… ik ben benieuwd wat de VC kopers daarvan vinden…

1 like

Wat collage’s gemaakt met de plaatjes van de VC website :star_struck:

22 likes

Ligt het aan mij als bij de blanke uitvoering de secondewijzer slecht zichtbaar is?

Wordt nog een moeilijke keuze als je er voor in de markt bent!

Ik dacht de bruine het coolst maar op deze foto is de witte ook weer geweldig!

13 likes

Die witte is killer voor een vakantie aan het water of op een boot. Geweldig mooi.

2 likes

Die was toch blauw?

1 like

1 like

Denk dat zichtbaarheid van de hoek zal afhangen aangezien de wijzerplaat zilver/wit met relief is.