Ligt het aan mij als bij de blanke uitvoering de secondewijzer slecht zichtbaar is?
Wordt nog een moeilijke keuze als je er voor in de markt bent!
Ik dacht de bruine het coolst maar op deze foto is de witte ook weer geweldig!
Die witte is killer voor een vakantie aan het water of op een boot. Geweldig mooi.
Die was toch blauw?
Denk dat zichtbaarheid van de hoek zal afhangen aangezien de wijzerplaat zilver/wit met relief is.
Is wel een grail voor mij deze nieuwe release. De stalen zwarte is van de troon gestoten zoals het er nu naar uit ziet.
Maar goed, met dat prijskaartje zal het wel even duren. Los van beschikbaarheid. Als die er al komt … Zei het al: One can dream.
Vind alle 4 kleuren wel mooi. Neig naar groen en blauw op basis van wat ik tot nu toe gezien heb. Ook op basis van wat ik al heb. Maar bruin en wit zijn ook mooi.
Ik moet ze altijd eerst zien alvorens ik er echt over kan oordelen. Ze zijn allemaal prachtig maar de wiite wijzerplaats zal, naar mijn mening, het meest tijdloos zijn. Hoe mooi ook, voor mij te groot.
Ik vind ze echt prachtig ook. 41mm is ok denk ik, maar is de lug-to-lug al bekend? Niet dat ik het (nu:crossed_fingers:t2:) kan betalen ![]()
Ben niet van de geïntegreerde banden maar net zoals JLC dit nu doet met een slanke kast?
Niet te versmaden.
Wel lekker hoor.
Je vond mijn overseas irl wel een mooi ding toch?
Is het dan de kleur, of combo titanium, licht op de pols, toch vrij groot, matte plaat?
Ik denk dat het voornamelijk het matte is. Wellicht dat een andere kleur mooier zou zijn. Oh en toch net een maatje te groot.
Hij is en blijft mooi…