Yes, hij moet nog even door de keuring en een sneeuwstorm, maar DHL staat hopelijk tegen het weekend op de stoep ![]()

Dat komt helemaal goed. Wat een prachtige VC ![]()
Héérlijk, toch een chrono en geen FiftySix? Gefeliciteerd ![]()
Haha, lekker man!
Gefeliciteerd!
Vind ze allebei gaaf, maar denk dat de Overseas meer bij mij past. Wie weet komt er ooit toch een fiftysix ![]()
Hééél mooi, je gaat geen spijt krijgen van deze 49140.
Ik heb zelden zo’n hoogwaardige afwerking van de band en de kast gezien.
Veel plezier ermee!
Gister bericht gehad van de technische keuring dat er iets niet oke is met de chronograaf functie ![]()
Nog even in overleg met de verkoper maar ik denk dat het 'm toch niet gaat worden.
Ook weer geleerd niet te vroeg te juichen op HF ![]()
Jouw mooiste.
Jeetje. Heb de 222 alweer een jaar kom ik net achter. Gaat snel!
Echt zo’n release die je totaal niet verwacht! Heel mooi dat ze dat hebben gedaan, ook met die kleuren.
https://www.vacheron-constantin.com/ww/en/watches/explore-all-ways-possible/new-horizons.html
Deze release is inderdaad echt zo gaaf. Vind alle kleuren wel geslaagd. Gelukkig geen limited.
Jammer dat ze hem niet in 39mm gemaakt hebben. En die prijs …
One can dream …
Heel gaaf deze inderdaad! Alleen zou ik er nog niet overuit zijn welke kleur het moet worden ![]()
De “bruine” lijkt het meest op de Everest uitvoering van weleer… dus ik denk dat ik die zou nemen omdat ik die Everest altijd zo mooi gevonden heb ![]()
Helemaal mee eens, voor mij ook overduidelijk de bruine, daarna de groene.
Scheelt dat je -in principe- niet mag en kan kiezen. Je krijgt er gewoon 1. Nouja, krijgen… Voor ruil 40k dan.
Hoe werkt dat dan? Bepaalt VC dan welke kleur je krijgt als je er 1 koopt?
Zo ongeveer.
Maar daar zullen ze wel wat op bedenken hoor. ![]()
hmm… ik ben benieuwd wat de VC kopers daarvan vinden…