Quanta kosta Paul?
Doe maar een voorstel. Is van oktober 2020
Ref#?
Te mooi, helaas niet de financiën
Ik zit nog altijd met de ietwat schele versie van jouw prachtige patrimony in mijn hoofd. De automaat met kleine seconde links en datum rechts. Die spreekt me nog steeds aan, ondermeer omdat het een automaat is. Aan de andere kant is de prijs van dit moois me wat te hoog om naar mezelf toe te verantwoorden
Gisteren uit de kluis bevrijd. Lekker kastje. Als ik dit naast mijn GMT leg zie ik 8K OLED vs SD LCD.
Prachtig Pieter!! Hoewel mijn voorkeur nog steeds naar de blauwe uitgaat
Thanks Goswin - blauwe heb ik nooit in handen gehad want tsja er zijn er maar 30 van. Wel van de date versie ooit en dat was idd een mooie petrol kleur. Hij fotografeert niet zo fraai maar in de hand en op de pols is dit een megalekker ding. Kwaliteit straalt er vanaf.
Heel mooi! Wel bijzonder hoe die dagen en datums op de plaat staan. Soms ondersteboven en soms recht op. Bij de dagen valt het niet zo op, maar bij de cijfers van de datum is het wel erg opvallend. Mijn voorkeur zou zijn dat alles of naar binnen of naar buiten stond.
Wow! Prachtig!
Ah top - 1 vd 30! Hoe bevalt ie?
Prachtig!
Fraai hoor. Wat bedoel je met verpakking en toebehoren? Mijn 56 kwam in exact dezelfde box, omdoos en papieren als mijn Overseas. Of was dat bij de Mr Porter limited anders?
Ah ja. Dan heb jij je Overseas gekocht met de “oude” doos en idd travel etui. Die van mij zijn allebei van na die tijd en hebben de hoogglans box met drukknop. Ik kan het niet vergelijken maar vind het geen verkeerd pakket.