Vacheron Constantin only

Blijft prachtig!
Heb je hem van @vierport overgenomen?

2 likes

Jup!

6 likes

Gefeliciteerd!
Prachtig horloge!

1 like

Geweldig!
Van harte!!

1 like

Heel erg mooi! Echt genieten, ook van de achterkant.

2 likes

Heel gaaf :ok_hand:t2:
Enjoy!

1 like

Schitterend en oneindig stijlvol

1 like

Oeps…Dit is wel het meest rommelige horloge wat ik ooit hebt gezien. 3 verschillende sub wijzers? Ook de print op de subdials lijkt scheef…ik zou er niet aan kunnen wennen helaas…

Mooie!

1 like

Dank voor de mededeling.

1 like

Ow ja niet zo lief inderdaad,:axe: ik zat meer hardop te denken.:face_with_hand_over_mouth: Als je niks positiefs hebt te zeggen zeg dan niks zeg ik wel eens. :grimacing:

En het is meer dat ik het me afvroeg of dit een bewuste keuze is geweest. Er zit geen enkele symmetrie in. Wel een spraakmakend horloge, you hate it or you :heart_eyes: it.

1 like

Haha, ik was er ook redelijk snel op uitgekeken hoor. En toen ik hem verkocht bleek dat iedereen jouw mening deelt (met zwaaaaaar verlies uiteindelijk kwijt weten te raken).

1 like

Merci👍

Lekker zeg. Heerlijk agressief ding.

1 like

Dapper hoor, dat je zo’n stap hebt durven maken.

1 like

Jij kan het ook! :grin::wink:

Ik merk dat ik 'm super zorgeloos draag. Gewoon doen. :+1:

3 likes

Prachtig :heart_eyes:

1 like

Ik heb hem even om gehad. Hij is echt prachtig. En inderdaad uitstekend draagbaar, zowel dressy als casual perfect draagbaar terwijl het toch echt een kunstwerk is. Heel gaaf.

2 likes

Het horloge leeft om de pols.
Pakt al het licht uniek op. Niet alleen door polijstwerk, maar juist door de structuren overal. Echt uniek.

Zat net in de cabrio in het gouden uurtje, prachtig gewoon. Geen foto’s want was lekker aan het sturen. :grin:

13 likes

:sunglasses:

1 like