Vacheron Constantin only

Prachtig stuk.

31 likes

21 likes

VC is prachtig, ik heb een exemplaar met een vergelijkbare layout (maar zonder seconde). Maar de wijzers wijzen zo scherp naar de minute markers dat de tijd wel waar moet zijn!

1 like

De automatische versie met de small seconds op 3 uur en de datum op 9 zit nog steeds in mijn hoofd. Er moet alleen nog aardig wat gewonnen worden met crypto voor ik hem aan zal durven schaffen :slight_smile:

Nu ik er over nadenk, ik heb dan zeker twee horloges die weg mogen, en die leveren al zeker 1/3e van de prijs op, en nog eentje, samen 40-50% van de vraagprijs. Hmm…

1 like

Zo lelijk uit balans.

1 like

Daar heb ik een andere kijk op. Ik houd van die onbalans. 0-o

1 like

Deze vind ik ook prachtig, maar dan wel deze versie met de zon en de maan voor dag/nacht, niet die met 24 en 12. Daar raak ik alleen maar weer van in de war, met dat er dan drie tijden op de wijzerplaat staan. 2x12u en 1x24u. Verwarrend. Dus alleen de zon/maan versie.

6 likes

21 likes

Is deze van jou?

Horloge: @ElChueco

22 likes

Ghehe, op jouw foto’s ziet hij er beter uit. :ok_hand::+1:

4 likes

Ja, ik heb hem twee weken geleden ontvangen. Net op tijd voor de prijsverhoging van juni en met een leuke korting :slight_smile:

1 like

Lekker. En staat je goed. Ik heb de zwarte, en voor zover ik weet zwerven er geen andere exemplaren rond hier.

Is er iemand hier in het bezit van de Vacheron Overseas 47450 of de 49150 ?

Mooie versie van de Patrimony Traditionnelle handopwinder met een zwarte wijzerplaat:

4 likes

Erg mooi!

Prachtig!
Ik kon deze niet. Dank voor het delen.

Met deze ,Vacheron Constantin, om mijn pols, zou ik me zeker ook een Napoleon voelen.

6 likes

Best prima dit.

26 likes

Ben je z’n broertje aan het pluggen :wink:?

2 likes