Vacheron Constantin only

Overseas dual time met zwarte wijzerplaat is verwijderd van de website en wachtlijsten zijn gesloten! :chart_with_upwards_trend::rocket:

Ik draag vaak lekker saai mijn DD en wissel nooit zo. Daarom vorig jaar ook besloten om terug te gaan naar een paar horloges. Maar als ik dan mijn VC weer eens om doe :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

20 likes

Jammer maar helaas dat de Overseas de Rolex etc hype achterna gaat. Ik zie de laatste tijd steeds meer Overseas op Chrono verschijnen waar weinig speciaals aan is, maar voor prijzen…

Deze wordt 45.000 voor gevraagd, maar de list price online is maar 22.400. Dit is toch gewoon oplichterij?

3 likes

Helaas is dat in deze maatschappij met influencers die het kunnen betalen/ermee kunnen pochen de gewoonste zaak geworden.

Als je dit belachelijk vindt wat zeg je hier dan van;

2 likes

En wat voor een! Heerlijk. :heart_eyes::raised_hands:t3:

1 like

Daar zijn we intussen allemaal aan gewend. Ik had gehoopt dat het niet over zou slaan naar merken die ik wel interessant vind.

Dat het overslaat is verder wel een redelijk logisch gevolg van…

Helaas.

Die prijs is ook heel extreem hoor. Er zijn er nog wel een aantal te vinden met zilveren dial voor onder de 30K. Maar voor hoe lang nog is de vraag…

Mensen zijn horloges als een soort crypto gaan zien ook. Het heeft niks met liefhebbers te maken, gewoon appreciating assets zien ze.

1 like

Plaatje dan maar?

50 likes

Prachtig!

1 like

Over die belachelijke prijzen kan ik maar 2 dingen zeggen;

1. Koop wat je mooi vindt en niet als investering.
  2. Doe nooit mee aan hypes :wink:.
    Als iedereen dit zou doen zouden de prijzen “normaler” zijn en blijven.
2 likes

Heel mooi! :slight_smile:

Ik doe mee met een plaatje :smiley:

31 likes

Jeee, nog een Patrimony :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

Prachtig man. :heart_eyes:
Geelgoud?

1 like

Zo te zien wit.

Ik gok geel :nerd_face:

(kutfoto)

3 likes
1 like

Zie je wel. :rofl::+1:. Ik zie dat dat een automaat is, hoe dik is 'ie?

2 likes

Shit, you win!

1 like

Ik vond m teveel afwijken van die van mij qua warmte :see_no_evil:

19 likes

Ik vind wg bij deze witte plaat echt heel vet! :+1:

1 like