Vacheron Constantin only

Echt een mooie plaat! Misschien toch maar houden voor speciale gelegenheden?

1 like

Dat is zeker een mogelijkheid maar dat vind ik zonde :slight_smile: Ik wil al mijn horloges gewoon kunnen dragen. Het is jammer aan de ene kant, maar aan de andere kant ga ik gewoon weer wat ander leuks uitproberen.

1 like

Altijd leuk natuurlijk! Ben benieuwd wat het gaat worden

1 like

Topper. Een van de mooiste op het moment.

1 like

Prachtig. Maar is dit nu echt zulk roversgoed dan? Dit is toch veel minder herkenaar dan een rolex? En zeker op het werk geen probleem? Je loopt toch niet de hele dag met ontblote pols van “kijk mijn VC eens”?

1 like

Hoe bevalt deze? Dit is misschien wel mijn grail watch :scream::heart:

1 like

Super! Heel mooi horloge , jammer dat je m weg doet :weary:

1 like

Als ik deze naast elkaar zie en bedenk dat de rechter honderd keer de linker kost, dan weet ik nog niet wat ik zou kiezen…

2 likes

Het is zal vast niet zo erg als Rolex, AP of PP zijn, maar de mega prijsstijging van het afgelopen jaar betekent dat de vraag stijgt en het model populairder wordt en dus meer herkenbaar. Maar het belangrijkste is dat ik geen zin heb om er überhaupt mee bezig te hoeven zijn :wink: Het voelt met de huidige getargette horloge overvallen gewoon totaal niet fijn om met 40K om je pols te lopen.

Hij beviel super! Perfect formaat, bracelet is geweldig, quick strap change is heel relaxed (3 horloges in 1) en de afwerking van de case en bracelet is echt prachtig.

Precies, het is met name het gevoel. Ik heb liever horloges waarbij ik niet het gevoel heb dat ik continue om me heen moet kijken :smile:

Ja misschien wel 150 keer! Die PRX is echt impressive voor de prijs. Hele goede build quality. Niet te vergelijken natuurlijk, maar toch.

4 likes

Gezegend zij de man die genoegen kan nemen met de variant die slechts 1/100e kost!

2 likes

Ik ook! Een beetje VC-mentaliteit kunnen we wel gebruiken

1 like

Het is een mooi stuk, maar je moet je horloges inderdaad onbezorgd kunnen dragen. Op naar het volgende dus!

Ik hoop nog steeds op een nieuwe IWC Ingenieur met geïntegreerde band. Wie weet kan je dan nog dezelfde stijl voor een stuk minder terugkopen. Ofwel een vorige generatie 3239 in mooie staat zoeken. De stalen banden van IWC zijn ook top alleszins, heb ‘m zelf nog gehad.

Succes met de verkoop en de zoektocht :blush::+1:

1 like

Ja dat is zeker een model waar ik naar uit kijk :slight_smile: Ik was zelfs al aan het Photoshoppen geweest.

En de geruchten zijn dat die er komt in 2022, dus ik houd m’n ogen open :smile:

6 likes

100% gelijk.

Ik ga ook lekker terug naar een 10/15k horloge. Ik heb al eens een wilde ervaring gehad waar ik nu ook even geen zin hem om verder op in te gaan. Maar mooi eruit met die te waardevolle horloge.

3 likes

Laat ons hopen dat ze waar zijn! Die photoshop ziet er bijlange niet slecht uit :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Een medewerker van VC vertelde dat - helaas weet ik niet meer.

Precies dit dus. Ik heb ook een incident gehad met m’n Rolex, maar ik had het gelukkig op tijd door. Daarna de Rolex weg gedaan en voor de VC gegaan. Gelukkig vind ik veel merken mooi, dus een Grand Seiko, Zenith, JLC, IWC gaat er zeker komen.

Ik was voor een moderne interpretatie gegaan op basis van hun nieuwe Portugieser bracelets en de laatste integrated bracelet Ingenieur. Maar als het dichter bij het origineel zit zou ik het nog cooler vinden.

5 likes

Leuk stukkie over de ingenieur, de allereerste zou ik ook wel willen hebben:

3 likes

32 likes

Dit vind ik echt een wonderschoon horloge en ben daar eens naar op zoek geweest maar lastig te passen/bekijken…

Veel draagplezier :slight_smile::muscle:t2:

1 like