Vacheron Constantin only

Da’s wel interessant nieuws.
Waar moet die gaan komen dan? Zou in ieder geval wel mooi zijn om daar eens een uurtje wat rond te kijken.

Leuk hoor! Had jij nou de blauwe dial?

wel een mooi casual horloge wat je overal kan dragen :slight_smile:

1 like

Klopt, dit is de blauwe dial. Kleur is alleen wat moeilijk vast te leggen op de foto.
In eerste instantie lijkt hij misschien wat saai, maar je blijft er naar kijken. Een beetje wat ik met m’n Moser ook heb.
Na de nodige jaren kom ik er langzaam achter waar mijn voorkeur ligt voor horloges.

4 likes

Leuk nieuws. Weet je meer?

Saai? nee joh! Genoeg te zien!

Ik heb deze:

Dat is pas saai :smiley: haha

13 likes

Soms is saai toch juist heel lekker?

Ik doe mee:

27 likes

Elke keer ik je foto’s tegenkom hier ben ik weer onder de indruk.
Casual genoeg voor alle gelegenheden, vol details om te blijven kijken en tegelijk ook heel klassev. Imho een gouden combinatie die je niet vaak tegenkomt :ok_hand::blush:

Allesbehalve saai. Er zijn diverse prachtige dressers van PP, JLC en dus ook VC. Dit is er duidelijk ook een.
Tijdloos door de eenvoud, wat niet altijd van “minder saaie” modellen kan worden gezegd.

2 likes

Amen!

Zonder secondenwijzer is het wel heel saai ja

Ik zou me ook steeds zorgen maken dat het horloge stil staat

1 like

bij een VC hoef je je niet zo zorgen te maken hoor, die doen het gewoon :wink: :slight_smile:

2 likes

Ja oke maar ik zou aan mezelf gaan twijfelen of ik hem wel opgewonden had :thinking:

Maar op het horloge zelf heb ik verder niks aan te merken hoor :ok_hand:

1 like

No worries! Ik snap je opmerking wel hoor :slight_smile:

1 like

Nog een keer deze posten en dan is het afscheid nemen.

Ik had hem gekocht omdat hij erg under the radar was, weinig mensen die hem zouden herkennen. Hij zo veelzijdig is door de bracelet en twee straps. Maar door de bizarre marktontwikkelingen en het wonen in een grote stad met de bijbehorende risico’s, draag ik hem bijna nooit meer. Dus tijd voor wat anders :slight_smile:

42 likes

Wat zonde zeg. Erg gaaf horloge!

1 like

Ja het is echt een beauty. Waarschijnlijk het mooiste horloge dat ik ooit zal hebben gehad, maar je weet nooit wat de toekomst gaat brengen :smile:

14 likes

Welke ref is het eigenlijk?

Prachtig :heart_eyes:

1 like

Heel mooi en inderdaad lekker onopvallend. Jammer dat die weg moet maar begrijpelijk met die berichten tegenwoordig.

1 like

Het is de 4500V of om precies te zijn 4500V/110A-B128 :smile:

Een leuk detail is dat de dial zelf heel diep blauw gelakt is maar dat de ring tussen de hour markers sunburst is.

Dat geeft echt een uniek effect met blauwe glinsteringen.

23 likes