Vacheron Constantin only

Whaaaat!! Heb je een foto side by side?

De patrimoni is zoooo mooi. :ok_hand::ok_hand:

2 likes

Ik vind dit horloge echt prachtig! Ingetogen, maar toch wel weer aanwezig. En de klasse druipt er vanaf :heart_eyes:

Zonde, dit horloge mis ik echt enorm.

Heb alleen geen zin om weer zo’n bedrag stuk te slaan. :nerd_face:

1 like

Kom lekker ruilen :wink:

1 like

Wat wil je hebben? :nerd_face:

De VC is ook mooi. Vooral het ingetogen karakter.
Ik merk echter dat de Lange ook niet echt opvalt en dat ik die wel naar klanten durf te dragen.

39 likes

Ai. Dat is inderdaad een lastige. :see_no_evil:

Van de andere kant altijd blauw is ook zo wat :grin:

1 like

Zo mooi! Past mooi naast de Lange :wink:

2 likes

Wat een topcollectie!

1 like

Prachtig. De VC is misschien wat te “kaal” in het rijtje.

Ohohoh, wat een geweld ligt hier naast elkaar! Ultieme dress collectie! Mooi verschillend in kleur.

Ik houd wel van kaal.

De Lange is natuurlijk wel de topper.
Maar daarna komt voor mij toch die VC.

Doe mij maar die kale… :cowboy_hat_face:

Het is uitgestorven hier.
Even wat leven in de brouwerij…

43 likes

Ja veel te rustig hierzo! En dat terwijl de Overseas ook in de hype train is gekomen. Helemaal de blauwe dial variant heeft een mega sprong gemaakt de afgelopen maanden.

Ik zag deze nog langskomen, gaat specifiek over de Overseas:

1 like

De Deep Stream (stalen kast met titanium bezel) Chrono met extra metalen band. De 49140 en 49150 hebben geen in house uurwerk en het datum venster op 12 uur. De nieuwste dwz de derde generatie heeft een in house uurwerk en een datum venster op 5. Maar ook een glazen caseback. Daardoor is het horloge iets dikker en oogt het op de pols als nog al een pompeus horloge. Deze tweede generatie is net anders, super draagbaar en een beetje vreemd maar wel heel lekker!

12 likes

23 likes

Voor wat meer info lees dit maar eens:https://quillandpad.com/2021/03/27/in-a-royal-oak-and-nautilus-world-why-i-love-the-vacheron-constantin-overseas-deep-stream-chronograph/

Even wat leven in dit topic brengen.

47 likes

Er komt een VC boutique in Nederland volgend jaar!

3 likes