Ik zag deze ineens staan, en dacht: “ik maak een grapje en zeg dat ik deze zou hebben gekocht als hij hacking seconds zou hebben gehad. Dit is toch zo’n JLC uurwerk zonder hacking.”
Blijkt 'ie ook gewoon hacking te hebben! Dus nu heb ik een nieuwe favoriet
Ik heb dit horloge gekocht in de variant staal met blauwe wijzerplaat B548. Ik heb deze gekocht in de Vacheron boutique in Zürich.
In de winkel heb ik gevraagd of het uurwerk een manufacture uurwerk is. Het antwoord was dat de eenvoudigere varianten idd niet in-house uurwerken waren. Mijn vraag aan jullie: “Ik heb toch wel een manufacture uurwerk gekocht?”
Hoi ChetBaker ik heb een horloge van mijn opa gekregen. Het is een Vacheron Constantin. Dat is 20 jaar geleden. Echter toen heb ik mij ziel verkocht aan foute horloges.
De afgelopen jaren heb mij mij verdiept in VC en een paar jaar geleden een Overseas gekocht. Nu heb ik afgelopen kerst dit horloge gekocht. De aankoop vond ik fantastisch! Super advies en alle tijd en rust.
Ze hebben zelf een minute repeater uit de kluis gehaald. Kon gewoon even om mijn pols. Top beleving! Ik zal deze week een foto posten van beide horloges.
Het uurwerk is vrij bekend inderdaad Maar of je het inhouse mag noemen weet ik niet. Voor mij persoonlijk ook niet het belangrijkste, het uurwerk is prachtig!
Beste @Guust het horloge was gewoon op voorraad in de Vacheron Boutique in Zurich. Maar ik sprak laatst een van de verkopers daar en de situatie is inderdaad veranderd. Wachttijd circa 1 jaar.
Er staat er wel een te koop op mrporter.com splinter nieuw zij zijn ook een officieel verkooppunt van VC.