Vacheron Constantin only

Plaatje dan maar.

20 likes

Dus je poging daartoe is niet zo serieus? :grin:

Helaas niet meer in bezit, af en toe nog wel eens spijt van de verkoop😏

9 likes

Ik vind het een prachtig horloge. Maar wat ik me hier wel eens aan afvraag is of ik niet hartstikke gek zou worden van dat de tijd er eigenlijk 3x op staat. 1x home time, 1x 2e tijdzone en dan nog eens de dag/nacht aanduiding van de home time, die dan wel logischerwijs weer een 24 uur doorloop kent ipv de 12 uur van de twee andere aanduidingen.

Dus als de hometime op 6 uur 's ochtends staat, staat de dag nacht op de nacht > dag scheiding naar links.

Maar het is een prachtig horloge.

1 like

Hij was ingepakt in plastic, super slecht licht, maar toch echt heel mooi om te zien.

Een speciale Bucherer blue edition. Rose gold en blauw is altijd een erg fijne combo. Ik vond met name de wijzers bijzonder, die zijn half mat en half polished waardoor je dat mooie effect krijgt. Hij is dressy maar ook casual, het zaadje is geplant :smile:

12 likes

Heb laatst voor mijn partner een Ladies overseas weten te bemachtigen. Helaas nog geen voor mezelf….

19 likes

Wat een fantastische Vacheron ‘reel’ op instagram. Lots of monies, maar allemaal begeerlijk:

https://www.instagram.com/reel/Cb-1LTNg4ap/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Op de beurs deze schoonheid mogen bewonderen. De mooiste tourbillon die ik ken! :star_struck:

8 likes

Ik zou zelf ook het liefst een ‘ladies’ Overseas dragen, al noem ik het de ‘midsize’ variant (37mm).

5 likes

Ik heb laatst de donkerblauwe variant daarvan gezien, bij Colman Antwerpen 2 maanden terug.

Wel jammer van dat storende gat in de wijzerplaat

1 like

:laughing:

1 like

UPDATE: Totaal 2615 euro!

image

Echter, heb 'm ingeleverd op Molequin band en de orginele band en sluiting (a 1010 euro :joy:) heb ik uiteraard gewoon thuis. Tevens laat ik het glas niet doen omdat dat mijn inziens verre van nodig is.

Dus totaal komt het op 820 euro voor een complete service.

De verwachte levertijd is 4 week(en) na ontvangst van het akkoord op de prijsopgave, afhankelijk van de beschikbaarheid van onderdelen en de eindcontrole.

Valt allemaal te overzien dus.

18 likes

Raar dat ze de band en sluiting ook niet benoemd hebben als optioneel op de offerte (bijna koppelverkoop), aan de andere kant geven laten ze wel aan de klant of het horloge gepolijst wordt of niet.

Vind ik ook ietwat vreemd. Heb ook nog geen reactie terug op mijn antwoord dat alleen de service en opfrisbeurt gewenst is en dat ik de band gewoon thuis heb. :upside_down_face:

Prima prijs. Ik had het dubbele verwacht voor alleen de service bij VC.

1 like

ik had het zelf ook iets hoger ingeschat. Misschien toch even die sluiting erbij nemen voor het sfeertje… :joy:

2 likes

Valt inderdaad erg mee!
Die band en sluiting :joy:

1 like

Dus een complete service voor een VC kost evenveel als een complete service voor een Rolex Day Date.

Noted.

2 likes

Dat zegt meer in welk segment VC zit wat mij betreft.