Vacheron Constantin only

En dan krijg je in de meeste gevallen niet eens je eigen vervangen onderdelen terug.

Afgelopen week ben ik uitgenodigd door VC voor een kleinschalig evenement in Dubai. Het was best leuk georganiseerd, maar kleinschalig. Het duurde ongeveer een uurtje en ze hadden een tiental uurwerken voor mij klaar gelegd. De meest indrukwekkende vond ik deze Traditionelle Minute Repeater. Het horloge is natuurlijk zwaar over budget maar prachtig.

Als iemand in Dubai is de komende weken, laat het dan weten. Ik heb regelmatig app contact met de eigenaar en ik kan regelen dat je binnenkomt.

25 likes

Een film van de Vacheron Constantin Patrimony Minute Repeater Ultra Thin. De eerste tonen zijn voor de uren, 2e voor de kwartieren en de 3e voor de minuten.

Fanstastisch uurwerk waar zelfs de tonen worden opgenomen in een geluidsstudio. Ieder horloge klinkt uniek. Zodat bij onderhoud alles hetzelfde blijft.

Minute repeater

2 likes

Plaatjes!

Ja daar zou ik dan ook wel uit zijn. Ik zou de blauwe nog gaver vinden dan de zwarte denk ik, maar beide zijn sowieso prachtig!

4 likes

Deze (en een paar nog) bij een dealer in Athene Griekenland. Online op Ora24.gr

Deze staat ook bij… :grin:

7 likes

Wat een rust hier. Het is schitterend weer om die VC’s weer eens op de foto te zetten.

29 likes

Laat die foto’s maar komen, prachtige horloges.

chuck-norris-thumbs-up

42mm is dat?

VC staat hier ook hoog op de verlanglijst. Ik rek t nog wat maar valt niet te vermijden

Heel strak model dit.

1 like

Ik vind dit echt een prachtig horloge. Mooi in zijn eenvoud!

1 like

In Duitsland zegt men “In die Beschrenkung zeigt sich der Meister”.
En zo is het dit horloge ook. Prachtig :ok_hand:.

2 likes

Maar dan met ‘der’.

1 like

36 likes

Hebbie ook de Nederlandse vertaling? :sunglasses::+1:

Ik heb vorige week voor het eerst zo’n soort model VC in een etalage in Parijs zien liggen en ik was echt onder de indruk. Zo ongelofelijk mooi.

en zo ongelofelijk ver buiten mijn budget…

1 like

De eerste dag dragen is geweest ( gisteren ) en wat geeft dat een goed gevoel. Heb er speciaal een overhemd voor aangetrokken. Band is even wennen tov rolex kan nog niet plaatsen waarom. Wellicht moet ie nog wat strakker.

67 likes

Mooie foto hoor! Had je ook al de sunburst in de minute track gezien, gebeurt niet vaak maar daardoor altijd extra speciaal als je hem ziet.

De band is wat dikker en zwaarder met iets minder taper. Hij voelt wat steviger en meer solide daardoor.

1 like

Schitterend :ok_hand:t2:

1 like

Wat een schitterende aanwinst!