Vacheron Constantin only

Jazeker. Prima draagbaar hoor, zeker met zwarte plaat. Maar ik vond het nèt niet mooi genoeg qua maat. 1mm kleiner was ie perfect geweest.

1 like

:thinking:

Hoe groot is het horloge dan, 50mm?

Aangepast

Het is maar rustig hier. Tijd voor een fotootje.

24 likes

Zeker rustig - maar Vacheron wordt te duur he. Gisteren weer fikse prijsverhogingen doorgevoerd. Tussen 5-35% verhoging afhankelijk van model en land.

1 like

VC heeft nog zeer weinig verhoogd, dus tja…
De traditionelle kost nog steeds hetzelfde. (maar volgens mij is die disc.)

Huidige listprijs 44.900 :exploding_head:

https://www.vacheron-constantin.com/it/en/collections/historiques/82035-000r-9359.html

24 likes

Cool ding - lekker weg van de snelweg

1 like

Haha ja het is echt ontwikkeld voor mensen die hun handen niet van het stuur willen halen…oftewel bij zeer dure klassiekers die nog wel eens willen afwijken van de lijn of bij 280 op de Autobahn…:wink:

3 likes

NA :slight_smile:

Daarnet dit fraaie horloge mogen overnemen van @anon24919669EV.

Ik ben in m’n nopjes.

57 likes

Gefeliciteerd!!

2 likes

Congrats - staat je top en nogmaals dank voor de vlotte deal en gezellige babbel. Mooi dat ie hier op het forum is gebleven.

2 likes

Gefeliciteerd met de NA! :+1:t2:

1 like

Heel mooi! Gefeliciteerd

1 like

Gefeliciteerd met de aankoop!

En @anon24919669EV gefeliciteerd met de verkoop. Je day-date is ook erg mooi. Alhoewel ik uiteindelijk voor een gouden time only handopwinder grand seiko ben gegaan, vind ik je day-date met power reserve nog steeds een mooie combinatie.

2 likes

Nog maar een fotootje :slight_smile:

28 likes

GE-WEL-DIG!

De 1921 staat al jaren op de wishlist, zo mooi!
Ik ben grote fan van cal 4400, deze moet er ooit maar eens komen.

Dat is overigens een Urban Legend. VC heeft meermaals bevestigd dat het horloge nooit bewust ontwikkeld is als rijders horloge.

Hier een leuk stuk over de 1921;

2 likes

Weekendplaatje

37 likes

Was al genoemd door @WatchGuyNL in het IWC only draadje, maar gisteren ook gehoord in het nieuwe Amsterdamse AP House, dat Richemont een Vacheron Constantin Boutique gaat openen op de PC Hooftstraat. Datum is nog niet bekend.

3 likes

:scream:

Blijft een bjoety

2 likes