100% eens met bovenstaande!!
Welke stalen ligt er?
Die kende ik nog niet, maar is inderdaad een heel mooi staaltje van techniek.
Alleen die barrel al is een kunststukje zo dik.
En dat uurwerk
Deze vanochtend om gehad, erg mooi maar ook best groot! Band is ook heel breed. Wijzerplaat is bizar mooi en heeft onder iedere hoek een compleet andere kleur lijkt het wel!
Welke is die rechter? Mooi zeg
Royal Chronometer 2215. Deze was redelijk tegen NOS aan. Waanzinnig mooi ding, tot een paar jaar geleden vond iedereen het spuug lelijk. Ik houd juist van die horloges die schuren
Vind m cool, zou ik zo dragen. Merci
Ja die is erg cool!
en geen geld voor 2 ton
Vind persoonlijk de smalle band aansluiting in het midden, niet geheel in verhouding. Die hadden ze iets meer body mogen geven. Verder wel een heel mooi horloge.
Gekocht ?
Nee, ik twijfelde over de grootte. Hij hing een beetje over mn pols.
Dit probleem had ik, en met ons velen, ook. De maat op zich is prima, maar de endlinks zijn zo stijf dat ze niet lekker om de pols buigen. Als je geen erg platte pols hebt, sluit het niet mooi aan, iig niet met de stalen band.
Waanzinnig mooi. En nog steeds tegen of net onder list te krijgen. Je bent gek als je dan een Nautilus koopt.
Niet echt toch, Nautilus is een gegarandeerde waarde stijger, de VC niet. Als dat je niks uitmaakt dan zou ook voor de VC gaan, groter, stoerder en mannelijker, de nautilus is erg vrouwelijk en saai.
Ik zou de Nautilus nu niet meer perse als een gegarandeerde waardestijger beschouwen. Tenzij je m tegen list kan krijgen.
Ik heb de nautilus ook omgehad. Veel te popperig in mijn geval. Zag er niet uit. Daarnaast vond ik de band wat blikkerig aanvoelen. Dat was een echte deceptie.
Dit dus:
Ik vind deze overseas en mijn royal oak’s op mijn pols veel beter passen en ook lekkerder dragen…