Ik ook niet maar het is een Patek en een echte Genta design = duur
De VC is Richemont is geen Genta dus wordt uitgekotst door de ‘liefhebbers’ . Dit maakt het wel interessant om ze gebruikt te kopen aangezien ze niet in waarde stijgen…
Diezelfde “liefhebbers” gaan wel “aan” op Cartier, JLC & A.L&S, daar zou ik me dus geen zorgen over maken. Mensen met een dergelijk bekrompen mindset zou ik sowieso niet als voorbeeld nemen.
Ik vind ze mooi, maar ik vind wel dat ik redelijk veel Moser kan vinden die afgeprijsd te koop staan voor dat ze zo’n beperkte jaarproductie hebben. Ik vraag me wel eens af hoe ze kunnen bestaan.
Te groot. Te zwaar. Te bling. Te duur. Maar ergens vind ik hem ook wel weer gaaf. Volgoud, datum, antimagnetisch, chrono, met lume, en een mooie wijzerplaat. Een Vacheron toolwatch?
Those are lovely watches “with soul and heart” but they are not water proof at all, they are not shock resistant either and even very moist or dusty environment is no good for them.
Ik liep even langs Wempe in Berlijn en zag die VC overseas in de etalage. Maar die ziet er inderdaad best wel groot/impressive uit. Ik had geen zin (lees: “Ik vond het risico te groot”) om naar binnen te gaan, maar ben toch wel nieuwsgierig hoe die valt op de pols…