Vacheron Constantin only

Heel mooi! Zeker met de blauwe dail :slight_smile: Vind in bruin ook erg mooi. Staat je goed! Moet hem misschien maar eens gaan passen ook.

Ik ook niet maar het is een Patek en een echte Genta design = duur
De VC is Richemont is geen Genta dus wordt uitgekotst door de ‘liefhebbers’ . Dit maakt het wel interessant om ze gebruikt te kopen aangezien ze niet in waarde stijgen…

1 like

Ik zie trouwens dat die dail in bruin er uit is :frowning:

Een echte ‘liefhebber’…mentaal niet helemaal goed maar ik ben bang dat dit de mening van veel mensen is…

Richemont wordt weggezet als investeringsvehikel en alles wat ze nu maken doen ze om keihard te cashen…

2 likes

Ja tuurlijk tegen list zeker. Maar niet voor de grijze prijs waar ze nu voor gaan. Weet je wat ik de mooiste VCO vindt? Deze:

12 likes

Haha Archie. Die video waar hij Moser afslacht. Zo mooi om die gast helemaal door te zien draaien.

1 like

Diezelfde “liefhebbers” gaan wel “aan” op Cartier, JLC & A.L&S, daar zou ik me dus geen zorgen over maken. Mensen met een dergelijk bekrompen mindset zou ik sowieso niet als voorbeeld nemen.

5 likes

Deze met 36% korting en ik stap nu in de auto.

1 like

Ik vind ze mooi, maar ik vind wel dat ik redelijk veel Moser kan vinden die afgeprijsd te koop staan voor dat ze zo’n beperkte jaarproductie hebben. Ik vraag me wel eens af hoe ze kunnen bestaan.

Maar goed, deze Overseas is inderdaad heel mooi.

Pssst:

4 likes

Dat is 20% :wink: Op de 4500V lijkt de korting op chrono ook wel wat minder.

1 like

Ik vind hem prachtig. Maar die pusher op 4 stoort me wel.

De oude had de pusher op 2 uur. Ik vind de wijzerplaat lagout van de nieuwe mooier. Die power reserve op de oude is mij veel te groot:

Te groot. Te zwaar. Te bling. Te duur. Maar ergens vind ik hem ook wel weer gaaf. Volgoud, datum, antimagnetisch, chrono, met lume, en een mooie wijzerplaat. Een Vacheron toolwatch?

5 likes

Cool? Yes!

Toolwatch, No!

->

Those are lovely watches “with soul and heart” but they are not water proof at all, they are not shock resistant either and even very moist or dusty environment is no good for them.

Ik moet zeggen dat de normale overseas al hele gave kleuren heeft, maar deze zijn ook erg interessant

9 likes

:heart_eyes:

32 likes

Nou dan ben ik maar geen liefhebber hoor :joy:
Sorry hoor maar wat een klets.

1 like

Ik liep even langs Wempe in Berlijn en zag die VC overseas in de etalage. Maar die ziet er inderdaad best wel groot/impressive uit. Ik had geen zin (lees: “Ik vond het risico te groot”) om naar binnen te gaan, maar ben toch wel nieuwsgierig hoe die valt op de pols…

Ah, is hij binnen?

1 like