GE-WEL-DIG!!
Deze staat al een tijdje op de verlanglijst.
GE-WEL-DIG!!
Deze staat al een tijdje op de verlanglijst.
Prachtig!
Oh hoe zie je dat?
Ik dacht het te zien aan de afwerking van de kroon en pushers en het font in de sub dials. Maar ik denk dat ik te vroeg heb geoordeeld.
En hoe is die in vergelijking tot GS’en?
Nog lang geen geld voor dit merk maar dit is 10x mooier dan rolex
Yes!
Echt heel mooi.
@Phoenix.bas Helaas een drukke dag om eens goed bij daglicht vol te genieten en te vergelijken.
Gefeliciteerd! Ik ben benieuwd naar je indrukken. Zeker tov Grand Seiko natuurlijk ik ben nu even juist voor een klassieke Grand Seiko gegaan. Die is voorlopig nog een paar weken onderweg denk ik.
Druk begrijp ik, ik wacht gewoon tot het rustige moment daar is op de foto’s en het vergelijk.
Oelala
So cool.
Super. Via Watchdeals?
Whatchdeals? Nee, wel overwogen, maar die is 5 jaar oud en er was geen service nodig volgens hen. Wel mooie prijs.
Ah kijk - benieuwd naar je foto’s. Een meer gebalanceerde plaat vind je niet snel. Erg erg mooi.
Sorry jongens, ik zal me binnenkort maar eens bij het taalnazi-topic melden
OT: schitterend merk VC! Dat model met die krankzinnige plaat die Watchfinder een tijd geleden op YouTube had
Voor wat betreft holy trinity: ze moeten er maar eens een vijftal van maken: PP, VC, AP, Lange en JLC. Alle 5 geweldig en rijk in “heritage”
ja ja, ik weet dat Lange er heel lang tussenuit is geweest…
Misschien wil je nog even wachten met je aanmelding?
Prachtig filmpje. Bedankt voor het delen.
Best een contrast tussen het warme witgoud, en de best grijze / zilveren wijzerplaat. Het ziet er heel rustig uit. Kalm, daar houd ik van