Vacheron Constantin only

GE-WEL-DIG!!

Deze staat al een tijdje op de verlanglijst.

1 like

Prachtig!

1 like

Oh hoe zie je dat?

1 like

Ik dacht het te zien aan de afwerking van de kroon en pushers en het font in de sub dials. Maar ik denk dat ik te vroeg heb geoordeeld.

:zipper_mouth_face:

:poop:

En hoe is die in vergelijking tot GS’en?

1 like

Nog lang geen geld voor dit merk maar dit is 10x mooier dan rolex :heart_eyes::heart_eyes:

Yes!
Echt heel mooi.

@Phoenix.bas Helaas een drukke dag om eens goed bij daglicht vol te genieten en te vergelijken.

3 likes

Gefeliciteerd! Ik ben benieuwd naar je indrukken. Zeker tov Grand Seiko natuurlijk :slight_smile: ik ben nu even juist voor een klassieke Grand Seiko gegaan. Die is voorlopig nog een paar weken onderweg denk ik.

2 likes

Druk begrijp ik, ik wacht gewoon tot het rustige moment daar is :stuck_out_tongue_winking_eye: op de foto’s en het vergelijk.

2 likes

82172 Patrimony Traditionnelle

Bij kunstlicht. Morgen gaan we los :wink:

29 likes

Oelala :heart_eyes:

1 like

So cool. :heart_eyes:

Super. Via Watchdeals?

Whatchdeals? Nee, wel overwogen, maar die is 5 jaar oud en er was geen service nodig volgens hen. Wel mooie prijs.

Ah kijk - benieuwd naar je foto’s. Een meer gebalanceerde plaat vind je niet snel. Erg erg mooi.

1 like

:thinking:

Sorry jongens, ik zal me binnenkort maar eens bij het taalnazi-topic melden :joy:

OT: schitterend merk VC! Dat model met die krankzinnige plaat die Watchfinder een tijd geleden op YouTube had :exploding_head:

Voor wat betreft holy trinity: ze moeten er maar eens een vijftal van maken: PP, VC, AP, Lange en JLC. Alle 5 geweldig en rijk in “heritage” :wink:

ja ja, ik weet dat Lange er heel lang tussenuit is geweest…

8 likes

Misschien wil je nog even wachten met je aanmelding? :wink:

Prachtig filmpje. Bedankt voor het delen.

1 like

32 likes

Best een contrast tussen het warme witgoud, en de best grijze / zilveren wijzerplaat. Het ziet er heel rustig uit. Kalm, daar houd ik van :slight_smile:

1 like