Vacheron Constantin only

Ik denk dat dat meevalt omdat het horloge een bepaalde dikte heeft en er schaduw valt op je huid daardoor. De openingen zijn ook zo klein dat alleen met direct licht recht op je horloge je het goed zou kunnen zien, maar dan zorgt de reflectie van het glas wel weer dat je niks ziet :smile:

1 like

One day😍

Volgens mijn hebben VC’s een tourbillon die 2,5 hz gaat en dat is echt een stuk beter voor de ogen. Niet zo zenuwachtig

Deze komt ook beschikbaar in de EU.

Incoming

11 likes

Echt? :scream_cat:
Wat een supervet horloge is dat.

1 like

Alleen nog de delivery date.

Ben wel benieuwd hoe lang het gaat duren. :crazy_face:

2 likes

Hebben ze geen globale indicatie gegeven? Zou bijvoorbeeld je kerstboom toch wel behoorlijk opleuken.

1 like

Hoor ik snel. :sunglasses::+1:

1 like

Alvast gefeliciteerd :ok_hand:
Is dit eigenlijk gewoon bij de AD te krijgen of verkopen ze dit niet aan iedereen die het kan betalen?

1 like

Heel eerlijk?

Geen idee.
Geen idee of het net zo in waarde zakt als mijn witgouden. Geen idee wat de resell doet. Geen idee of het moeilijk is er 1 te kopen.

Ik heb 'm in Frankrijk besteld waar ik al meerdere horloges heb gekocht & kreeg groen licht.
Ik weet nog niet eens wat 'ie kost. :grimacing:

Gezien hoe weinig witgouden er verkocht worden, gok ik dat het uniek is & blijft.

9 likes

Top. Congrats. Heel fraai ding.

Sorry, maar je krijgt niet de rose gouden waarnaar gelinkt werd in de post van @deuxani?

Edit zie nu dat je het over je huidige WG had

1 like

De witgouden heb ik al.

De rosé incoming:

34 likes

De RRP op de site is €25.9k in Frankrijk, denk je dat ze daar nog een wijziging in doorvoeren?

1 like

Dat gaat pijn doen. :crazy_face::crazy_face::crazy_face:

Laten we het hopen dan, hè :slightly_smiling_face:
Die witgouden is wel één van de mooiste horloges op het forum!

2 likes

Zelfs particulier verkopen ze amper schijnt het…

2 likes

Oh wow! Nu begint het wachten, super mooi om naar uit te kijken :slight_smile: Ik ben heel benieuwd naar je Live Photos tegen die tijd.

1 like

Waanzinnig!! :heart_eyes: En dan de witgouden eruit? Of beide naast elkaar in de collectie?
(Je had hem toch laatst te koop staan, of vergis ik mijzelf?)

:rofl:

1 like