Wat een mooie dial zeg! Zo’n warme look. Ik ben zeer benieuwd.
En dan toch, na een week goed nadenken & uiteindelijk de levertijd ed te hebben gehoord…
Merk ik dat er iets is wat me tegenhoudt.
Iets te veel impuls?
Ik vroeg aan de AD of hij ook beschikbaar kwam in de EU.
Het antwoord was, ga ik navragen!
Toen kreeg ik; Ja, het is mogelijk. Je hoort ZSM de levertijd.
Dan voel ik me al snel, soort van verplicht, ik had heb niet direct zo zien aankomen. Maar, na een weekje bezinking, wat goede gesprekken met mijn horloge matties op de App, heb ik besloten de VC niet te bestellen. (tenminste, de order niet doorzetten…)
Rosé ligt me minder dan witgoud. Wat ben ik dan eigenlijk aan het doen? Klakkeloos 25,9K uitgeven voor een groene wijzerplaat?
Beide beentjes op de grond, even goed nagedacht en de conclusie is gewoon dat ik het niet moet doen.
Dat zeggende; Mocht er iemand zijn die er héél graag een wil;
Begin 2024 kan hij de jouwe zijn.
Ik gok dat hij verder bijzonder lastig te verkrijgen gaat zijn.
Iedereen die ik lastig heb gevallen op de App; Thnx voor de input.
Gelukkig wel een kleine pleister op de wond;
Er komt vandaag, onverwachts, een NA binnen die ik maaaaaanden geleden heb besteld, maar niet zou krijgen.
Fantastisch .
Ja, niet dus.
Haha, volgende keer zal ik eerst het hele draadje lezen . Maar het blijft een fantastisch ding, ook al koop je het toch niet.
Rosé goud.
Ineens kwam de impulsiviteit tot een einde.
De Speedmaster is nooit mijn kleur geweest, dus waar ben ik mee bezig.
Zo herkenbaar, die eerste impulsiviteit. Om dan na een paar nachtjes slapen toch ook wat rationeler te gaan denken. Verstand + gevoel = wijs, of zoiets .
Verstandige keus dan. Het is ook geen kleingeld.
En dat schijnt ook best een fijn horloge te zijn.
Vertel, vertel, vertel!
Flowert weet daar alles van!
Deze Cartier Dumont;
Had deze in Platina in bestelling staan, maar die werd geskipt.
Onverwachts gisteren een belletje voor de zwarte.
Erg blij mee!
Oef, nice
Héél erg gaaf met rubber!
Snap het wel. Jacht en vangst enzo. En idd - ik draag ook nooit rose/geel goud. Het staat me niet en ik vind het minder tijdloos dan staal/titanium/wg/platina. Die Cartier is tof trouwens.
Heel cool ding. Nog steeds. Af en toe wel jammer dat ik die zwarte niet meer heb.
Hoe mooi deze rosegouden VC met groene plaat ook is, ik ben bang dat dit groen op termijn eerder zal gaan vervelen als de witgouden met witte plaat. Ik begrijp het uitstel.
Krijgt nauwelijks draagtijd. Tenminste niet bij mij.
En dat rosé is ook matig.
Niet doen is een verstandig besluit.
Ik vind hem nog steeds prachtig, maar:
Dit zei @BLROTBR ook. En ik denk dat ze gelijk hebben.