Meestal lees ik alleen mee, maar deze wilde ik toch even delen

Welke referentie is dit?
72050/423A
Inderdaad de 72050. Het is een 35mm die naar mijn mening meer draagt als een 37mm
Prachtig horloge. Je zou er goed aan doen, zeg ik uit puur eigenbelang, om onder mooie macro lens te laten fotograferen:ok_hand:
Deze vind ik echt mooi.
Zeer fraai en smaakvol gecombineerd. De brede bandaanzet zal hem wat groter laten dragen dan de specs doen vermoeden, is vaak met integrated designs.
Ik heb daar wel een op vergaloppeert. Zit nu rond de 40mm max voor mijn gevoel.
Zo een vrouwenpols met een VC doet het toch altijd weer beter🤣
Echt een topstuk. De groene dial in goud was voor mij het mooiste horloge van watches and wonders.
Zo veelzijdig ook met de leren en rubber bandjes erbij.
Ik hoop dat je deze aanschaf mag verzilveren.
Herinnert mij aan mijn bezoekje aan de VC boetiek @Sand Hoe bevalt deze? Ik was er wel van gecharmeerd.
In Belgie jammer genoeg geen VC boetiek. Bij bezoekje aan Monaco kon ik de verleiding niet weerstaan om daar de VC boetiek te bezoeken. Super ontvangst. En tot mijn verbazing hebben mijn ultieme VC net 2 dagen in voorraad en zijn ze zo vriendelijk mij deze te laten passen. Overseas, titanium, blue dial, tourbillon.
Foto op de pols:
Echt prachtig dit👌
Ja dat snap ik wel. En je ziet ‘m bijna nooit, dat is ook een leuke bijkomstigheid. Toch maar eens naar kijken, beetje Rolex moe
Doen!
Blijf het mooi vinden dat veel collega’s die alleen rolex en AP kennen een VC niet weten te plaatsen😄
Ja jij hebt de overstap gemaakt he? Had @ElChueco ook een handje in toch? Er is alleen niemand die m’n dweller wil kopen
Wat een rare post joh. Hoezo, “niet weten te plaatsen”?
Wat een raar antwoord joh!
Collega’s van @Tsnre89 die wel Rolex en AP kennen maar VC niet. Kun je wel een beetje een inschatting maken toch?
Prachtig horloge