Ik begrijp wel wat je bedoeld hoor. Rolex is nog wel bekend bij een grote groep, maar VC en ook PP echt wel een stuk minder.
Mooi zo!
Hoe vond je de band?
Het is geen antwoord op een vraag
Kennen is wat anders dan plaatsen. Maar als met plaatsen kennen wordt bedoeld, is t idd minder vreemd.
Wat kost die list?
Vandaag de overseas maar weer eens oppikken om te dragen.
Dat was exact wat ik dacht toen ik jouw opmerking las. Ik, als Rolex en AP drager, ga me maar eens inlezen vandaag in VC. Ik kende t niet eens joh!
174k
Aaaiii misschien einde van volgende maand
Misschien iets voor onder de kerstboom.
Mag van mij aan de achterkant. Aan de voorzijde vind ik het er ‘goedkoop’ uitzien
De achterkant is inderdaad spectaculair. De voorkant ook maar niet te vatten op foto. De blauwe kleur die varieert afhankelijk van hoek en lichtinval is wel uniek.
Prachtig exemplaar! Maar inderdaad met een mooi prijskaartje
ahhhh, leer is sowieso altijd mooi!
Ik zag dat WR 3 bar is, dan zou ik hem denk ik op leer dragen! Ik vind een metalen band vooral fijn omdat ik er dan ook mee kan zwemmen.
Ben je dit model aan het overwegen?
Niet concreet hoor, moet eerst wat verkopen. Maar mijn volgende horloge wordt even geen Rolex meer, heb het gevoel dat ik daar alles wel een beetje gezien heb
Altijd goed beetje rondkijken toch?
Rolex is cash (kan je altijd goed verkopen) en ik vind de DR fijn! Maar VC is prachtig klassiek en ben altijd weer in love als ik die van mij draag.
Gefeliciteerd, mooie aanwinst. Welke referentie is dit?
Danku! 49140/423A
1e generatie Overseas Chronograaf