Prachtig die 222! Was je in Amsterdam?
Die 222 is gruwelijk mooi!!!
Hoe vond je de Fifty Six op de pols? De indices zijn opgelegd, maar komt dat irl een beetje uit de verf? Plaat?
Ja in Amsterdam inderdaad.
Het horloge was al wel gereserveerd.
Ik vond zelf de zilveren heel erg mooi.
Mooie indices, wijzerplaat en kastvorm.
Veel dunner en lichter dan ik had verwacht.
Als alles mee zit ben ik binnenkort ook weer in dit theater te bewonderen…
Ik zit al een tijdje in dubio over deze vacheron. De andere modellen zijn me te groot. Deze week maar is een keer de beslissing nemen ja of nee🤔
Hoeveel mm is deze?
37mm
Ik heb ooit de 42042/423A met blauwe wijzerplaat gehad. Zelf nieuw gekocht in 2000 op vakantie en ik kende het merk niet maar vond het een prachtig horloge. Dit was mijn eerste serieuze horloge aankoop Ergens rond 2015 geruild voor een IWC (markt was toen nog wat anders en IWC heeft ook alweer lang geleden het veld geruimd) omdat ik hem te klein vond worden. Achteraf spijt van aangezien horloge als nieuw was. Het was, is en blijft een prachtig model.
De blauwe was voor de de us gemaakt dacht ik in 1700/1750 stuks als ik me niet vergis.
Die is nu een veelvoud waard van de iwc vermoed ik
Ach, ik heb nog wel eens spijt van de verkoop van mijn ap 14790 en Rolex 18039. Het is niet anders.
Nu wel toe aan iets anders en dit kan dat wel zijn.
Nee, dat was geen limited. Ik heb deze in Turkije op vakantie gekocht (en ja, hij was echt echt).
Inderdaad inmiddels meer waard dan de IWC, maar ja, 37mm vind ik voor mij toch nog steeds wat te klein, 40 - 42 mm vind ik mooie maat en verhoudingen.
Die 222 is niet te versmaden.
Ik vind het altijd moeilijk om afstand te doen, al dan niet via inruilen, want vaak krijg je er spijt van. Met uitzondering van een absolute miskoop natuurlijk maar triggy is het naar mijn mening.
Ah, ik dacht dat je een blauwe military dial bedoelde, die was wel limited.
Ik draag het liefst onder de 40mm, de rest is gewoon te groot voor me.
De band komt vrij groot over. Vooral tov de grootte van de kast.
Als je het vraagt…nee.
Was meer aan mezelf gericht
Ik neig steeds meer naar een Ja.
Ook Voor mij iets te groot.