Prachtig horloge😍
Proficiat! Goeie smaak
Congrats, mooi, heel veel draagplezier.
Staat prachtig. Geweldig horloge. De Holy Trinity is natuurlijk controversieel maar als ik het daar dan toch over heb vind ik VC het mooist👌. Veel draagplezier.
Ja jongens. Mooi merk is het toch he, dat Vacheron.
Ik moet zeggen, it’s growing on me.
Dat kan ik heel goed begrijpen. Maar dan moeten wij al dat moois missen… Wat een fantastisch duo
Ik gun je vooral dat je er heel erg lang en in goede gezondheid van kan en mag genieten!
Hoe is die rubber band? Heeft die nog een kern zoals oysterflex of is het echt alleen rubber?
Daarom, ik ga nergens heen.
Nope, maar duur rubber zit altijd als gegoten. Er komen nog 2 kleuren aan.
Mijn ervaring met rubber is dat het knelt
Deze zit als gegoten.
Ik maakt een flauw grapje. Maar laat maar
Komt er nog een N/A topic?
Koop lekker XXL de volgende keer.
Neue, geen NA topic.
Yes!!
Jammer, post dan maar veel fotootjes.
Ben een beetje aan het rondneuzen in het VC gamma. Kan iemand me in een nutshell uitleggen waarom een 47040 relatief zoveel minder kostbaar is dan een 4500v? Los van de leeftijd en de stalen caseback. De bracelet heeft dezelfde constructie lijkt me dus het zit dan met name in uurwerk?
Je noemt al een paar redenen die belangrijk zijn ja. Maar het zit hem met name in dat de 4500V over het algemeen mooier wordt gevonden en dat komt door de dial, geen end-link tussen de bezel, het volwassener geworden design, de extra straps, de movement, etc. Daarnaast willen de meeste mensen ook liever het nieuwste model, helemaal als de vorige versie er toch een stuk anders uit zag.