Prachtig duo!
Heerlijk👌
Snap ik heel goed! Echt een geweldig duo, licht en donker, staal en goud, bracelet + rubber en leer, meer heb je niet nodig.
Van harte, frisse combi zo👌🏻
Geweldig! Wat een mooi koppel, volgens mij ben je klaar!
Je bent nooit klaar met dit hè, dat weet je toch?
Wat vind je van de leren band?
Prachtig. Hoe vind je de maat? Ben bang dat ie voor mijn 17cm pols wat te heavy is.
Ps. Die stalen bracelet is m.i. wel een essentieel stijl element van de Overseas. M.a.w. weg met dat leer
Als je een Speedy kan hebben, kan je deze ook easy hebben.
Leer is idd mijn ding niet, er komen nog wel 2 rubbers bij.
Leer is 'm niet voor mij.
Sportief horloge = staal of rubber.
Heb de groene & bruine rubber band bijbesteld.
Ik vond het leren bandje kwalitatief gezien ook niet echt bijzonder. Het rubberen bandje daarentegen is geweldig! Het hele design, de aansluiting, het patroon, etc.
Nee, beetje matig leer. Moet sportief lijken, denk ik. Zat wel lekker om de pols, dat dan wel weer!
Heel gaaf, echt een mooi maatje.
Stiekem nog steeds wel ondergewaardeerd gezien de kwaliteit van de afwerking etc.
Toch benieuwd geworden naar aanleiding van de berichten hierboven dus voor iedereen die zich nu afvraagt hoe de speciale US versie eruit ziet van de military dial:
Oude advertentie van B&S.
Fantastisch blijft deze . Staat op het lijstje als mogelijke vervanger van m’n Cellini
Altijd wat met deze hobby…
Zoek je een AP vindt je een Vacheron voor een belachelijk goede prijs.
Twijfels…
Doen!
Dit blijft voor mij toch een van de mooiste horloges van HF je zou m maar verkocht hebben… @ElChueco