Ftfy
Denk dat irl de PP minst wrist presence heeft
AP mooiste band, by far. Daar kan geen twijfel over bestaan!
Edit: de band van de VC is wmb mooiste aan het horloge, echt heel mooi gemaakt.
Ftfy
Denk dat irl de PP minst wrist presence heeft
AP mooiste band, by far. Daar kan geen twijfel over bestaan!
Edit: de band van de VC is wmb mooiste aan het horloge, echt heel mooi gemaakt.
Uiteindelijk wil je toch een Rolex.
Of het meest verfijnd en subtiel, het is maar hoe je er naar kijkt. Voor mij met kop en shouders de 222 boven de RO en Nautilus.
Eens. Je moet altijd een klus-horloge houden…
Zeker! Dat is het mooiste aan onze hobby.
Ben van deze prijsklasse slechts liefhebber en geen kenner (ik ben arm). Maar de 222 is eigenlijk een heruitgave toch, kun je een moderne RO of Nautilus niet beter met een Overseas vergelijken?
Van een foto is dat toch niet te beoordelen.
Als je denkt van wel, vergis je je.
Wist ik niet , merci
Alleen mooi is zeker een aankoopreden. Wees eerlijk, aan wie denk je dat Patek het meeste verdient? Aan jou en mij of aan mensen met zoveel poen die het echt geen jota interesseert wat het exact is?
Hoeveel zuidas meisjes ken jij met een Rolex?
Precies. Heel veel. Die zijn ook allemaal liefhebber zeker.
De aankoopprijs is bij zo een Rolex natuurlijk lager, maar er zijn er ook veel meer van.
De high end elite koopt dan naast een Rolex ook een Patek en een AP.
Dus arrogant? Nee reeel. Het meeste nieuwe spul gaat niet naar de die hard liefhebber.
Klopt absoluut.
Deze rij fotos is dus de eerste keer dat ze lijken.
Hoe dat om de pols is, kan heel anders zijn.
Ik heb al prachtige horloges om de pols gehad die niet genoeg presence hadden of raar lagen op mijn pols.
Dat zijn toch ook heruitgaves?
Ik kom uit de provincie
Maak ik hier deel van uit?
De mooiere duurdere stukken gaan denk ik wel echt naar liefhebbers. De flexers kopen dan wss de instapmodellen?
Ik denk dat het verschil vooral zit in hoe je “liefhebber” definieert.
Ik zou voor de Patek gaan omdat dat de duurste is.
Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken…
Kreeg je een notificatie?
Zo van de foto vind ik de VC het meest stijlvol, die dikke bezels van de andere twee lijken in vergelijking nogal lomp, maar daardoor vallen ze wel meer op en dat is ook mede het hele idee van deze modellen. Ik vind de discussie van die hard liefhebber/kenner versus proleet zonder stijl altijd interessant. Als je als liefhebber Rolex mooi vindt, prima: maar hoe weet iemand nou of je een liefhebber bent of gewoon een foute kamper met money die alleen maar wil shinen en flexen? Of ga je dan tegen iedereen er bij zeggen: ik ben een liefhebber hoor!
En als dit zo is, wat dan nog hè? Niks mis mee imo. Iedereen flext wel met iets. Dat is mensen eigen.
Die 3 foto’s onder elkaar zeggen ook helemaal niks.
De VC heeft een grotere plaat, als hij een fijnere/dunnere bezel heeft. Daar zie je dan weer helemaal niks van terug op die foto. De enige vergelijking is IRL naast elkaar passen.