Vacheron Constantin only

Ja inderdaad. Van zowel vacheron als de modelnaam 222

Wees eerlijk, APRO en Nautilus worden ook gekocht door mensen die willen flexen.

Dat zal bij deze minder zijn. Dus ik verwacht grijs op termijn lagere prijzen dan list.

Ben wel benieuwd hoe die in echt is. Hoor goede verhalen. We gaan het meemaken. Ben een dezer weer eens in de grote stad én in de buurt van de boutique :smile:

1 like

Hij is het bekijken waard. De bracelet is ongelooflijk verfijnd. Omdat de bezel in tegenstelling tot de APRO en Nautilus veel smaller is, lijkt de VC mij minder gevoelig voor krassen. De uurwerken zijn vergelijkbaar qua afwerking.

1 like

Wat bedoel je daarmee? Ik vond hem mooi, maar wat saai qua plaat.

1 like

Ik denk meer mensen voor de flex dan voor de liefhebberij. Net als Rolex n.m.m. Als ik kijk hoeveel subs ik hier op het resort zie, ga je mij niet vertellen dat dat allemaal liefhebbers zijn :stuck_out_tongue:

Daarom spreekt VC me o.a. zo aan. Dan moet je wel liefhebber zijn in dat te herkennen.

3 likes

Ik bedoel daarmee dat ik hem ingetogener vind en ook meer onder de radar tov de overbekende APRO en Nautilus. Juist dat vind ik de charme van dit horloge maar tevens het merk. Mooier dan AP of PP vind ik.

1 like

To each his/her own!

Ik vind t toch altijd beetje apart, deze zienswijze. Arrogant ook. Doet me op een of andere manier denken aan linkse kerk die zegt dat het dom is om rechts te stemmen. Mss een rare vergelijking, maar zo voel ik het.

Hoezo kan je wel een liefhebber zijn als je VC koopt, maar niet bij een RO of Nautilus? Porscherijders zijn zeker ook geen autoliefhebbers? En vrouwen met een Birkin van Hermes, hoe zit dat? Ook flexers?

Ik vind een sommige RO’s top en sommige Nautilussen en aquanauten ook. Verdiep me er dagelijks in, maar blijk uiteindelijk gewoon een ordinaire flexer te zijn😁

5 likes

Ik denk altijd net van wel.
Hoeveel mensen kopen een horloge van pakweg 16K zónder op een of andere manier een liefhebber te zijn?

1 like

Ik zeg toch nergens dat iemand met een RO, Nautilus, Porsche, Rolex, etc geen liefhebber kan zijn?

1 like

Waarom leest jouw post alsof het een persoonlijke aanval zou zijn van @Donar (en mij).

Dat is het niet m. I.

Het gaat er mij om dat veel kopers van een apro en een Nautilus helemaal niet weten wat ze exact kopen.

Wij op dit forum en andere horloge forums zijn gewoon de uitzondering want ja… liefhebber.

Beide horloges zijn nu eenmaal bekender dan de 222. Dit impliceert dat er ook meer kopers een echte liefhebber zijn dan dat ze een VC 222 kopen om te flexen. Want flexen met een onbekend iets is niet zo makkelijk als met een bekend iets.

HERMES maakt mooie tassen. Maar geloof maar dat ook hier veel meisjes deze willen om te flexen.
Apriori niet vanwege de kwaliteit. :sunglasses:

En ja helaas zijn er ook Porsche rijders geen pur sang liefhebber van het merk, of denk je dat al die taycan rijders binnenkort allemaal een 911 rijden?

Kort door de bocht, juist de marketing en kwaliteit van deze merken zorgen ervoor dat ze gewild zijn.
En dus niet alleen bij de echte die hard liefhebber.

Dat heeft VC (222) toch nog minder op orde.

4 likes

In een app groep kwam dit voorbij:

Dan vind ik de VC toch de minste wrist presence hebben. Hoe zien jullie dit?

De band van de PP wint het voor mij.

8 likes

Hier hoort de nieuwe iwc ingenieur toch ook bij , of is die niet uit de pen van Gerard ?

2 likes

De VC is niet

2 likes

Laat maar liggen dan. Ik zoek iets om goed te kunnen flexen.

2 likes

True. Misschien dat wel de nieuwe credor locomotive hierbij kan. Ipv de 222. :grin:

2 likes

VC. De rest ziet er uit alsof er een staal-overschot was in Europa.

7 likes

Het gebrek aan wrist presence compenseert ie wel mooi met finesse en klasse…
Dit rijtje is de eerste keer dat die twee onderste me een beetje lompe boeren lijken, eerlijk gezegd.

En ik ben wél fan van de RO.

6 likes

Dat doe ik sowieso. Kan hem niet betalen.

1 like

Je spelt big dick energy verkeerd.

9 likes

Deze aanname bedoel ik. Als er mensen zijn die zoveel geld uitgeven aan iets, dan is het arrogant te denken dat ze niet eens zouden weten wat ze kopen. Misschien vinden ze het horloge alleen maar mooi? Zou dat een legitieme aankoopreden zijn?

Volgens @Donar kopen zelfs meer mensen om te flexen dan als liefhebber (liefhebber is ook iemand die gewoon iets mooi vindt, toch?)

3 likes