Gefeliciteerd!!!
Was het maar zo’n feest
Hoop dat dat lukt
Ik zie ze grijs tussen de 60k(direct verkocht) en 80k.
Dan ben ik benieuwd.
Sta als eerste op de lijst, maar we weten allemaal hoe het werkt.
Jij gaat gewoon heel lang onverslagen op nummer 1 staan ben ik bang
Waar stond die van 60k?
Goede foto ook. Staat echt prachtig op je pols.
Heb je je overwaarde al uitgegeven
Chrono.
De grijze markt blijft grappig… de volgouden is ook voor rond de 60k te vinden. Ik weet wel welke ik zou kiezen dan voor dat bedrag
Ik ook.
Ah ja. Had ik gemist. Benieuwd waar ie over half jaar staat. Vacheron heeft een aardige balanceeract te maken.
Hoe bedoel je? Wat gaat VC hier aan veranderen?
Overigens vind ik persoonlijk, als ik 'm vergelijk met de Dual time, max vergelijkbaar qua waarde. Alles boven de 30 is eigenlijk te veel.
Ik bedoel dat ze voorzichtig vraag en aanbod zullen moeten managen. Als de 222 voor 25k grijs gaat loopt de wachtlijst snel leeg.
Ah zo. Krapte blijven creëeren.
Ik geloof dat dat wel goed zit.
Ik stel me voor dat een gedeelte van de lijst bestaat uit lieden met zeg onbeperkt budget die gewoon blijven wachten.
Een ander deel, met beperkter budget, zal na te lang wachten besluiten òf grijs òf een ander merk aan te schaffen.
De niet verkrijgbaarheid heeft voor VC een keerzijde.
Ben wel benieuwd hoe groot de wachtlijst is.
Gaat het over enkele stuks, tientallen, honderden?
En dan de vraag hoe groot is de productiecapaciteit?
Eigenlijk heb ik heel veel vragen.
Al met al zullen er niet veel beschikbaar zijn zoals hierboven al aangeven. Ca 5 per jaar.
Dan krijg je een wachtlijst.
Alleen ik ben bang dat die snel krimpt. Immers de liefhebber blijft over.
Eerlijk is eerlijk het is geen APRO of PP Nautilus. Het is een VC. Heel veel mensen zegt dat niks.
Eerste dag al. Alleen NL.
Ik denk juist andersom , onbeperkt budget geen geduld hoeven hebben en premium bestalen dus grijs, geen budget voor premium dus geduld.
Ik neem aan dat je dan doelt op de bekendheid.
Ik heb deze VC in de hand gehad en vind hem verfrissender dan een APRO of Nautilus.