Vacheron Constantin only

Ik kreeg een melding?

Al begint de overweging te groeien om afscheid te nemen :pensive:

19 likes

oke waarom???

1 like

Heb je die om de pols gehad Tom? Ik vond m zelf wat groot voor een pure dresser toen ik m paste.

2 likes

Dat is wel zo. 1 of 2 mm kleiner was zeker beter geweest.

1 like

Hij is/was er natuurlijk ook met donkere platen. Dat scheelt weer wat. Wel weer wat prijziger dan de lichte. Hoe dan ook echte klassieker.

1 like

Wat? Ik werk al vanaf mijn 17e in H.M. wapenrok en met mijn 61-jarige geraamte zet ik mij nog steeds in voor deze verloederde maatschappij. Ik heb geen schulden, geen 6 kinderen bij 3 verschillende vrouwen en alles wat ik bezit daar heb ik voor gewerkt. Niet lopen pijpzeiken dat ik een een mooi leren jekkie heb en een horloge heb die ik zogenaamd zou dragen omdat andere mensen dan denken dat het mij financieel voor de wind gaat.

8 likes

Begin VC steeds meer te waarderen.

De American 1921 :heart_eyes:

Is echt mijn grail geworden, zo verschrikkelijk mooi.

4 likes

Wat een onzin :rofl: Ik ben zelden zo stellig op dit forum maar dat dit de enige reden zou zijn, is gewoon pertinent onwaar.

2 likes

Grappig, ik heb altijd het idee dat mensen met veel geld op de bank dat zij te weinig pandjes hebben om te stoppen met werken en vanaf nu uitsluitend alleen maar te genieten zonder verplichting.

Ik zal ook maar weer challas gaan, dit is een iets te serieus topic voor erg oude mannen geworden voor mijn gevoel.

7 likes

Sinds de Cartier en DJ zijn toegevoegd aan de collectie heb ik hem niet meer omgehad en dat vind ik zonde voor zo’n mooi horloge.

2 likes

zeker waar
maar dan vind ik de vc wel weer specialer dan de dj

1 like

Ergens wel, maar deze mintgroene is wel echt heel mooi en dan nog de emotionele lading hij meebrengt.
De afweging om de VC te houden is dat ik hem geschikter vind voor bruiloften of andere aangelegenheden waar iets “ingetogener” meer op zijn plek is, maar ik zie eerder scheidingen dan bruiloften aankomen tegenwoordig :joy:

1 like

Dat klopt wel, maar past ook wel beetje bij het merk !

1 like

die is zeker ook heel mooi,maar als er meer achter de dj zit kan ik het begrijpen
idd meer scheidingen dan bruiloften tegenwoordig,dus daar hoef je hem niet meer voor te houden :rofl: :rofl: :rofl:

1 like

Please on topic!!!111

1 like

Dat denken van je kennen we wel. Beter overlaten aan een ander als ik zo de rest lees.

Jij denkt dat je de mooiste collectie hebt maar daar denk ik totaal anders over.

Wat denk je dat andere denken denk je ?

3 likes

:joy::joy:

Ik denk dat andere denken dat jij denkt dat ik de mooiste collectie heb maar ik denk dat jij dat niet durft te zeggen want dan zouden andere wel eens kunnen denken dat jij niet meer denkt zoals zij denken.

5 likes

IMG_2863

Ik denk daar toch echt anders over, denk je niet ?