Bedankt!!
Bruin heb ik ook nog besteld, dus oranje, bruin & groen. Toch ook het voordeel vd grijze plaat. Alles kan.
Heel tof wel in groen!
Hebben ze ook in rood dat jij weet?
Ja, want dat is de kleur die bij de grijze wordt geleverd.
Ik vind 't meer oranje, maar het is rood.
M’n bruine is vandaag binnen gekomen. Dan vind ik dat ik er genoeg heb.
Nice! Liggen die op voorraad dat je weet daar? Of in ieder geval om de kleuren irl te zien.
Ze hebben wel wat banden om te passen.
Je mag ook altijd hierlangs komen, heb 3 kleuren.
Is wel incl bandenswitch systeem, dus €425,- per bandensetje.
Dat is een nette prijs als je het mij vraagt! Bij IWC kosten ze € 310,00.
Ik vind 't ook acceptabel.
Is wel zonder sluiting, want ook die zet je heel makkelijk over.
Idem bij IWC
Je bezit twee mooie VC’s
Thnx.
Vandaag langs geweest in Amsterdam om de Overseas Dual Time te passen. Wat een prachtig horloge, dat wordt sparen.
Helaas ook meteen slecht nieuws dat de Silver dial in de gehele Overseas collectie discontinued is.
Dat zeggen ze al langer inderdaad. Toch typisch dat er nog een stel uitgeleverd worden.
Vond jij de zilveren wijzerplaat ook de mooiste?
Just curious, voor mijn beeldvorming. Hoe lang geven ze dat al aan?
Er werd wel aangegeven dat het maar de vraag is hoe lang ze de zilveren nog kunnen uitleveren en bestellen.
Ik vind de zilveren ook de mooiste. Maar goed, denk dat de kans dat ik die ga kunnen aanschaffen erg klein wordt. Het horlogepotje moet nog goed aangevuld worden.
Vandaag was het echt passen om te kijken hoe die op mijn kleine 16,5cm pols valt. En dat vind ik persoonlijk erg goed kunnen. Zou zonde zijn als ik er pas achter kom wanneer het zover is en dan blijkt dat ik het niets vind om mijn pols.
Maar goed, eerst maar het potje vullen en kijken wat de toekomst brengt.
Discontinued wisten ze al vanaf september, uit mijn hoofd.
Vrij vlot na de release zelfs al.
Ik heb de mijne in december gekocht.
Ik snap dat je er voor gaat, het is op dit moment mijn favoriete horloge. Ja, ook boven de 222 nog.
Maar die heb ik dat ook ergens in DNK liggen, en moet die echt nog gaan dragen om ‘te ontdekken’.
Weet iemand hoe het met de stalen Fifty Six zit? Ik hoorde dat ook deze zouden worden uitgefaseerd maar op de site staan ze wél nog.
Je bedoelt deze?
No offence, maar als ik zoveel stuk zou slaan op een horloge zou ik verder zoeken naar een horloge dat om je pols gegoten zit. Persoonlijk vind ik dit echt veel te groot. Maar wellicht bedoel je een ander.
None taken, snap je mening. Met dat geld kan je veel leuke dingen doen of kan je een hele collectie samenstellen.
Ik draag ook gewoon een Speedy, daarvan zullen ook genoeg mensen zeggen dat die te groot is. Had ik voor de reduced kunnen gaan? Vast wel maar uiteindelijk voor de gewone gekozen.
Zoveel mensen, zoveel meningen.
Wishfull thinking, wie weet doet VC gek en komen ze met een 39mm versie.
Of kom ik tot een andere inzicht tegen de tijd dat het potje gevuld is. Time will tell.
Als je specifiek dat modelijk zoekt, hoop ik dat inderdaad voor je. Ik heb op Chrono24 ook een aantal overseas gezien van 37mm. Het is officieel een vrouwenmodel, maar ik zou daar geen problemen mee hebben. Ik heb ook een PRX 35mm gekocht omdat deze veel mooier op mijn pols stond.
Dat discontinued was de reden dat ik geluk had in juni en mijn overseas silver dial binnen week kon meenemen. Geen idee hoe precies zit.