Dit is wel echt heel mooi ![]()
Sterker, ik weet uit zeer betrouwbare bron dat je er een gewilde Rolex DJ of sportmodel bij kan krijgen als je de VC 56 afneemt.
Dit kan ik beamen. Je moet hem dan alleen ook nog even betalen en dan koop je dus ineens twee horloges voor een vermogen. Niet voor iedereen weggelegd.
Eens, maar je kan er wel de afschrijving van de VC mee ‘dempen’
Hypothetisch wel maar als je een beetje een goede band wilt behouden met de dealer moet je ook niet gelijk gaan flippen. Het is allemaal niet zomaar wat, die koppelverkoop. Ben er zelf (nog) niet voor gezwicht in ieder geval. Wie weet komt dat ooit nog.
maar hoe willen hun weten dat je het horloge gelijk heb verkocht??
Weet ik het. Zeker doen dan! Maar geen Datejust want dat wordt een slappe payday.
was gewoon een oprechte vraag,en helemaal geen intensie omdat te doen of op het moment een vc te kopen
Leuk. Als je tenminste een afgezaagde Rolex DJ of sportmodel wilt ‘krijgen’.
Niet iedereen is geïnteresseerd in Rolex, al is dat natuurlijk moeilijk voor te stellen voor de Rolex-boys.
Jij bent gewoon salty dat je die VC56 van jou niet met rolex gekocht hebt.
Sterker nog; Die kreeg ik er zomaar bij. Zo werkt dat namelijk, heb ik uit zeer betrouwbare bron.
Dan hebben ze er wel een tweede gat bij gemaakt of niet?
Nou het gaat weer alleraardigst hier zo zeg. Vanwaar ineens deze tirade?
Ah, doe VC56 is een van Capis mooiste horloges, maar je krijgt er geen rolex bij zonder tegenprestatie ![]()
Ho ho ho, ik gebruik dit enkel om de populariteit / ‘verkoopbaarheid’ van die VC aan te geven. De dealer is bereid je bij aankoop te ‘belonen’ met de allocatie van een saaie Rolex indien je dat wilt (en heel veel mensen willen dat wel).
Om welke 56 gaat het eigenlijk? Er zijn diverse uitvoeringen en prijsniveau’s.
Alle
Dat was een sexy diner.
Ah, was jij er ook? ![]()