Virtueel… Dat is al wat telt tegenwoordig, toch?
Ik had ‘t uiteraard over wat om de polsen hing op je foto’s, de menschheid zal me wurst wezen. Daarvoor ben ik niet sociaal capabel genoeg.
Virtueel… Dat is al wat telt tegenwoordig, toch?
Ik had ‘t uiteraard over wat om de polsen hing op je foto’s, de menschheid zal me wurst wezen. Daarvoor ben ik niet sociaal capabel genoeg.
Dit
Is de mooiste ![]()
Overseas blue dial: purchase or pass?
Dat is aan jou. ![]()
Als je wanhopig de 222 wil, doen.
Als je hem mooi vind… doen!
Waarom anders de vraag? ![]()

Dag samen,
Mijn eerste bericht in dit topic.
Als horlogeliefhebbef al jaren bezeten door deze prachtige hobby. Wat ooit begon met een Oris BC04 chrono, is uitgebreid naar een brede, interessante (imo ;-)) collectie. Wat er ontbrak was mijn holy grail. Een 222.
Toch mag ik nu eindelijk in dit topic wat posten, dat gaat gepaard met de aankoop van mijn eerste VC.
Na maanden zoeken, afwegen, vergelijken welke VC het moest worden, is de kogel door de kerk.
Binnenkort mag ik een quai de l’ile ‘17 en een overseas ‘09 verwelkomen. Ontzettend blij met de keuze. Alleen de gedachte aan het dragen van de horloges maakt me gelukkig als een kind.
Ik kijk er naar uit meer in dit topic mee te lezen en info te delen.
Oh ja, de 222 is nog steeds mijn grail.
Oef, hier kan ik alleen van dromen! Prachtig!
Je bent anders behoorlijk op weg! ![]()
![]()
Mooi man ![]()
Gefeliciteerd! Gaaf!
Ik kende de quai de l’ile ‘17 niet. Aparte kast en mooi dial, leuk!
Leuke dial op die overseas, maar de eilandkade klopt ‘m met meters voorsprong voor mij.
Prachtig, gefeliciteerd.
Die stalen band op de overseas is een kunstwerkje.
En de quai de l’ile kijk ik ook al heel lang naar.
Bijzonder horloge die je weinig ziet.
Benieuwd naar je ervaringen ermee.
Die quai de l’ile is eigenlijk een veel mooiere “instapper” dan de 56, met meer een eigen gezicht, vind ik.
Ben niet zo thuis in de overseas, maar vind de plaat met die cijfers best goed passen.
Petje af, serieuze set horloges en beide eigenlijk hele leuke niet-zo-standaard keuzes die van persoonlijke smaak getuigen.
Geweldig! Veel plezier ervan en lekker vaak posten hier ![]()