Ja. Dat!
Hij blijft heel gaaf Ernst! Jammer dat ze 'm niet in een wat ‘verfijnder’ formaat maken. Dit trekt mijn pols niet.
Mooie foto! Zo zie je echt goed alle details.
“De kinderkust”
Uit Epsteins kelder?
Lekker wijntje ![]()
Nadat ik beide horloges heb mogen ontvangen, maar meteen gaan dragen. Natuurlijk!
Begonnen met enkele dagen de overseas.
Daarna enkele dagen de quai op leer, waarna ik het leer voor rubber heb vervangen. Droeg toch net wat lekkerder.
En vanaf vandaag weer de overseas. Hoe meer ik
‘m draag, des te meer ik er van geniet.
Zeer knap zo een overseas!
Heeft iemand ook de fifty six,wil die toch eens gaan passen
Mijn favoriete champagne! Sinds deze week is 2015 beschikbaar
.
Mooi horloge ook ![]()
Goede smaak! (En een dure.
)
Als je er nog een stel zoekt…
![]()
Het enige wat mij daarin tegehoud is de basis van het uurwerk… die is van Cartier. Ansich niets mis mee natuurlijk. Maar wel voor tussen 14 en 16k. ![]()
Is voor vrijwel alle horloges in die prijsklasse te veel.
Uurwerkje is trouwens niet van Cartier. Is van ValFleurier. De basis is inderdaad ook gebruikt door Cartier. En Piaget, en zo nog wat merken.
VC doet er niet zo geheimzinnig over waar dit uurwerk vandaan komt, in tegenstelling tot de nodige merken met ETA en Unitas werkjes.
De Fiftysix is natuurlijk ook maar een ‘instapmodelletje’.
Op zich maakt dat niet echt uit vind ik. Inhouse is zo overroepen in veel gevallen. Als VC of eender welk ander merk er nog dingen aan wijzigen en/of het veel beter finished dan vind ik het ok.
Het is wellicht het meest extreme voorbeeld maar Philippe Dufour begon ook maar met een Peseux 7001 voor zijn Simplicity ![]()
Ik denk dat alles wat we kopen teveel geld is voor wat je krijgt,betalen meer de naam dan wat anders
Ik vind het wel een heel mooi horloge
Jij hebt deze of plaatje van internet??
Ondertussen een jaartje of vier.
Gaaf,dan zal die ook bevallen anders had je hem al niet zolang
Bevalt hartstikke goed. Op de vouwsluiting na, maar dat heb ik met de meeste vouwsluitingen. Niets wat een normale gesp niet op kan lossen.