Vacheron Constantin Overseas (Silver Dial 2024)

Mijn droomhorloge maar nu toch in het blauw. Het horloge is dusdanig speciaal dat het bij mij te weinig draagtijd krijgt en daar vind ik het helaas wat te kostbaar voor. Zelf kun je mijn verkoop en aankoop historie terugvinden in mijn review topic: Tsnre89

Horloge heb ik zelf eigenlijk altijd met 1 van de rubberen straps gedragen waardoor de stalen band in nieuwstaat is.

Ìk ben geen vakkundig fotograaf maar mocht je andere foto’s willen ontvangen kan ik je deze nog toesturen en bij vragen sta ik je graag te woord.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop (geen interesse in ruil)

Merk en model: Vacheron Constantin Overseas
Diameter: 41mm
Leeftijd: 06-2024
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 06-2024
Factuur en/of certificaat: Yes
Originele doos en/of eventuele accessoires: Compleet (standaard met stalen, zwart leren en zwart rubberen band, evt extra ook rode en donkergroene rubber strap)
Verzendkosten of afgehaald in regio: Persoonlije overdracht in regio Amsterdam
Conditie (krassen, werking etc): Zeer goed, op bezel wat opervlakkige veegjes maar geen beschadigingen.
Soort uurwerk en kaliber: Self-winding 5420V
Vraagprijs: €23.750

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

36 likes

Gereserveerd tm zaterdag voor een forumlid.

6 likes