Vacheron Constantin

Ik ben erg blij met mijn overseas. Heb de PP Nautilus omgehad, maar dat was niet mijn ding. Daarnaast heb ik de AP RO nog in bezit en deze meet zich daar erg goed mee. Zowel de Vacheron als de AP dragen heerlijk in mijn pols. Beide 41mm.

35 likes

Heel mooi, geniet ervan!

Geweldig! Van harte.
Deze staat bij mij hoog op de verlanglijst.

jij hebt hem gewoon! :heart_eyes: lekker man! hoe bevalt die? wissel je de banden weleens? mooi undercover horloge voor de liefhebber :slight_smile:

1 like

Prachtig horloge. Staat op mijn verlanglijstje, maar dan de 37 millimeter met kleine seconde op de 9.

Zeker wissel ik de banden. Moet zeggen dat ik ook dat wel een mooie toevoeging vindt aan dit horloge en het staat hem erg goed!

Het systeem met de gesp is ook erg goed uitgedacht. Voor de liefhebber is hier een filmpje te vinden van het wisselen van de straps: https://youtu.be/MSYNWmlL9sc

Hij draag voor mij erg lekker op mijn 19cm pols. Vergelijkbaar met de AP RO 15400st.

Undercover is het zeker. En dat bevalt me prima aan dit horloge. De normale voorbijganger verwacht niets van je horloge, maar ik heb nu al diverse malen meegemaakt dat een liefhebber het ziet en erover begint. Leuke manier om t ijs te breken.

14 likes

Cool, banden staan hem goed ja!

Super leuk, mooi classy horloge die je op elk moment kan dragen. Geniet er van!

Geweldig!

Echt een enorm gaaf horloge!!

Zo enorm gaaf. Het enige wat mij minder aanspreekt is de witte datum. Die had best in het blauw gemogen. En de prijzen van 15-20k als ik het goed heb. :slight_smile:

1 like

Ik zit wel eens verlekkerd te kijken naar de VC traditionelle lijn. Nu is er de handwinder en de automaat. Beide met kleine seconde. Alleen de ene heeft hem op 6 en de ander op 9, samen met een datum. Ik vind de handwinder wat streng, en de automaat doet me denken aan het confused teken o_O, wat wel bij mij past.

Nu is een automaat mijn favoriet, ik vind het fijn om het idee te hebben dat mijn bewegingen het horloge aan de gang houden. Maar wat vinden jullie van de twee wijzerplaatindelingen?

1 like

Een topper​:ok_hand:t5::ok_hand:t5::ok_hand:t5:

Geen datum. Zonder twijfel

Prachtig!
Vooral de witgouden variant met de licht plaat is prachtig.
Voor mij is het trouwens wel een no-brainer en is de handopwinder (zonder datum) absoluut de favoriet!

8 likes

Rotterdam toch?
Heb je ‘m meegenomen?

Misschien…

MALTE HANDAUFZUG
42 x 36.7 , 18 K Weißgold

6 likes

Nee, moet er nog over nadenken.
Maar het was in Parijs.

afbeelding

2 likes

Prachtige horloges!