Die jongen wordt 15? Een schoolplein is net een internetforum: de leukste jongens hebben een Casio. ![]()
In die prijsklasse en maatvoering kun je bij Timex wel wat leuks vinden , afhankelijk van zijn smaak een duiker of fieldwatch(al vind de jeugd bij mij in huis mijn Casio’s vaak het leukst)
Laat hem door dit topic scrollen, lachen om de boomers, en degene uitkiezen die hij zou willen.
Ja, en als dat een Diesel Big Daddy is hem een klap op zn achterhoofd geven
De Seiko 5, SNKL43K1, is ook een leuke optie met blauwe wijzerplaat. ![]()
Tja, je zou toch eigenlijk gewoon de winkel in moeten duiken. Makkelijk zat, 100 stuks Seiko of Citizen om te passen, waar daar zou ik persoonlijk voor kiezen. Eén of andere niet al te grote duiker zoals hierboven al her en der wordt aanbevolen, top toch voor een 15 jarige.
Alsjeblieft niet zo een lelijke nerd Casio
Niet doen.
In die prijsklasse zou ik voor een Citizen Promaster gaan. Bangs for bucks.
Citizen Promaster EO2020-08E Marine Sea (MIDI-size)
https://www.sublub.nl/en/product/89941/citizen-promaster-eo2020-08e.html
Zoiets dus
of iets wat daar op lijkt.
In 35mm dan, en die zijn er in quartz of automaat. Gebruikt zijn ze een stúk betaalbaarder.
Samen kopen in een winkel
Leuk cadeau! En gefeliciteerd, alvast!
Van door jou genoemde, zou ik voor de Citizen kiezen.
Moest ook nog even aan zo’n leuke Seiko 5 Sports denken, in 38mm. Zit wel net acht tientjes boven budget.
Seiko 5 SRPK29K1 - Sports Automaat - Horloge - Quickjewels.nl
Maar, het is hierboven al meerdere malen gezegd; ik zou 'm zeker meenemen en zelf laten kiezen. Dan heb je 't meeste kans dat hij het lang en met veel plezier zal dragen.
Sowieso, daarom vraag ik om opties hier.
Weet niet hoor.
Een Eerste Horloge zèlf kiezen? Nou ja, het kan.
Deze idd voor dat geld
Heb ik aan zitten denken, maar dat ga ik niet doen. Het is ook een soort van test om te kijken hoe hij met een horloge omgaat. Mijn zoon heeft ADHD wat in zijn geval ook betekent dat hij constant alles kwijtraakt. Sleutels, telefoons, jassen, tassen noem het maar op en hij is het al een keer kwijtgeraakt. Als blijkt dat hij zuinig is met zijn horloge en hem niet kwijtraakt dan kunnen we als hij 18 wordt kijken naar iets anders
Geen 200 euro
![]()
Dat ging het dus wel toen ik hem vroeg welke hij dan wilde. Kwam hij aan met een Armani horloge van 45mm ![]()