Fijne klok ![]()
Die casio is 44,2 mm diameter ,verder laat ik het over aan jou ![]()
Een Vostok Amphibia natuurlijk ![]()
Veel kleiner. Die hier boven staat dan. Is lug tot lug 44 ofzo. Bovenkant onderkant hexagon is 35mm, glas dus nog kleiner.
Casio duro 200m saffier glas : diameter 44 mm zonder kroon,dikte kas is 12.5 mm, 22 mm tussen de lugs,de lengte van de kast,lug naar lug is 49 mm,kan het weten want heb er zelf één.
Is te groot voor een 16cm pols
Ja, deze wel ja
Swatch Night Flight, een Zwitserse chronograaf op staal voor €225. Leuk ding!
De Casio Duro is wel echt een knots om een kinderpols. (En ook om mijn volwassenpols, overigens).
Wat is het toch met de berichten dat het budget opgerekt moet worden. Voor 200 heb je prima horloges.
Seiko 5jes zijn over het algemeen maar 30m waterdicht… vooral als hij graag gaat zwemmen zou ik dat niet doen.
Zou kunnen en inderdaad 2dehands via het forum hier bespaart je al snel een paar 100
Ik keek naar een Chinese, met een automaat, meestal met saffier glas en een Seiko of Miyota automaat. Addiesdive, Berny, goede prijzen ook.
Te duur en te groot.
Wel een erg goede prijs/kwaliteit verhouding naar mijn bescheiden mening.
Onzin: “Seiko 5” staat voor 5 core specificaties van de “5-lijn”, waaronder 100m waterdichtheid.
Mijn ervaring met die leeftijd is dat een sportieve chronograaf met al die knopjes en wijzertjes wel gewaardeerd wordt. Op die leeftijd was ik ook heel blij met mijn Festina chronograaf. Zo een clean wijzerplaat zoals wij dat waarderen kijken die pubers wat anders tegenaan.
Ik heb ook een festina gehad en er was van alles mis mee vanaf dag 1 en dat is nooit opgelost en ik heb het ding tenslotte met een straatvuistje uit zijn lijden verlost.
Is een Mudmaster niet iets voor zo’n jongen?
Gaat 'm bij de ladies weinig brengen. ![]()