Vaderdag

Rare dag, na 53 jaar geen vader om heen te gaan op vaderdag. Maar je hebt me iets tastbaars nagelaten en zal hem ieder jaar, zeker op deze dag met trots dragen. Ik weet dat je hem in Spanje kocht. Dit model was toen nog niet op de markt en jij overtuigde de beste man om hem toch al aan je te verkopen. Op voorwaarde dat je hem niet doorverkocht. Het grappige was dat je geen idee had hoe het werkte. Pas 8 jaar geleden mocht ik me erin verdiepen en bleek hij via een app gekoppeld te moeten worden om hem goed in te stellen…

Ik zou het leuk vinden om te zien wat andere vaders hebben nagelaten en het verhaal erachter…

Oh, en als het onderwerp al bestaat heb ik niet goed opgelet…

59 likes

De horloge hobby heb ik van mijn stiefvader, deze heeft hij mij nagelaten in 2014.

41 likes

Echt heel mooi, goede smaak stiefvader

4 likes

Na zijn overlijden in 1995 heb ik deze gekregen.

17 likes

Mijn vader draagt bewust niets, omdat hij gepensioneerd is en niet de dag met een constante herinnering van tijd wilt doorbrengen. Hij vertelde dat hij dat leven al heeft gehad met 3 kinderen.

Ik respecteer zijn keuze :+1:t2:

12 likes

Mijn vader leeft gelukkig nog al is ie al aardig op leeftijd. Dit horloge kreeg hij in 1975 cadeau van zijn werkgever wegens een jubileum. Maar hij draagt liever een Casio :grin: dus deze is nu van mij en ik heb 'm bij Wesselink en Vreeker op laten knappen en er zit een nieuw croco bandje op welke ik van een gewaardeerd forumlid heb overgenomen.

20 likes

Chique de friemel, mooi!

2 likes

Ja 14k massief goud. Maar het mooiste is dat is een Inhouse Tissot automaat heeft, pre Swatch/quartz crisis tijdperk, ontworpen samen met Omega. Beetje klein met 34mm maar draagt fijn.

3 likes

Van mijn overleden schoonvader, een jaren negentig prisma

11 likes

Mijn 2 horloges van mijn vader, draag ze zeer regelmatig

16 likes

Gaaf die heb ik precies ook. Draagt lekker licht.

2 likes

Mijn jongste dochter heeft een piepkleine Omega, die ze ook draagt naar de basisschool. Vandaag kreeg ik dit briefje…

44 likes

Hoe oud is ze? Slim kind!

1 like

Prachtig ! :+1:

3 likes

De Bulova van mijn helaas zeven jaar geleden overleden vader. Deze droeg hij uitsluitend op zon- en feestdagen

Nog niet zelf gedragen en heeft tot nog toe alleen een speciale plek in de horloge kist en in mijn hart. Een Bulova met herinneringen aan mijn vader. Straks doorgeven aan mijn zoon.

11 likes

We hadden beide dezelfde, nu heb ik er helaas 2…

13 likes

Een dierbare herinnering die verder gaat.

4 likes

Geniaal :thinking:

3 likes

De Oposite! Gaaf en leuk deze te zien hier op het forum :slight_smile:

4 likes

Horloge van mijn schoonvader, gekregen van mijn vrouw na zijn overlijden.

Verdrietige maar ook mooi herinnering.

14 likes