Vaders collectie echt? Deel 1

Ja.

Luminox lijkt me duidelijk.

Door naar het volgende horloge. Een Seiko Prospex refnr onbekend.

7 likes

SUN019 denk ik?

Ziet er goed uit.

2 likes

Uhm nee had het niet goed gelezen dacht dat hij het nog niet zekker wist vandaar meer van kijken als die daadwerkelijk nep is snapje maar goed
Probeerde alleen maar aardig te zijn

1 like

Je bent nog serieus ook he? :sweat_smile:

5 likes

Ja, SUN019. Origineel, zou ik zeggen.

1 like

Volgende setje en paar Seiko’s en een citizen

Seiko 1

Seiko 2

Seiko 3

Seiko 4

Citizen

2 likes

Lijkt me allemaal in orde, enkel Seiko 2 is een aftermarket (nep onderdelen) herstelde versie van een originele 7002 waarschijnlijk.

Hopelijk niet midden in de living, maar in zijn werkkamer :grin:

1 like

Slaapkamer pal naast zijn bed. Nooit te ver van zijn zijde

1 like

Lijkt me ook wel sterk dat een goedkoper model seiko wordt genept met doos en al.

1 like

Kwam deze tegen (net niet volgens mij)

1 like

Nog het laatste horloge, hiervan durf ik het niet te zeggen. Er staat mij bij dat mijn pa de doos los heeft aangeschaft. Maar waar en wanneer het horloge niet.

Ook nog even een fotootje van de gehele vitrine

Iedereen in elk geval ontzettend bedankt voor de hulp het betekend veel voor me.

Vincent

2 likes

Eerlijk gezegd zou ik ook graag die nepper willen zien om te kijken hoe duidelijk het is.

Ik wil namelijk zelf niet graag bedonderd worden en de kwaliteit van fakes neemt - helaas - toe.

Zelf zal ik in elk geval geen nep kopen.

1 like

Ja, die Seiko’s en Citizen hierboven geloof ik wel. Maar zo’n Panerai… :grimacing: Ben geen Paneraikenner. Dus ik waag me er niet aan. Maar, aangezien de Omega ook niet echt bleek te zijn… I don’t know… Hoop dat ie echt is, voor je.

1 like

Zo niet dan niet. Enige waar ik 100% zeker van weet dat toe echt is, was zijn Breitling Chronometre B-1.

Die heeft hij vlak voor zijn overlijden aan mij gegeven

21 likes

Mooi en mooi aandenken!

Je zou de PAM in het Panerai Only topic kunnen droppen, dan weet je zo het nummer en of het een legit model is.

Panerai is fake volgens mij

Zit een seagull 25XX gmt uurwerkje in

Decoratie sticker op de roter geplakt
Lijkt mineraal glas (krasjes en doffe look)

s-l400-2

5 likes

Behoorlijk en echt veel meer dan je zou geloven.

Maar deze is echt

3 likes