Geen idee waar je heen gaat en hoe prettig je voelt met een horloge uit deze prijscategorie op vakantie; maar ik vind het zelf prettiger om met een relatief goedkoop horloge op vakantie te gaan.
Ik zou wel een tof horloge willen toevoegen in de klasse 2.5 / 3.5k. Dat zou dan uitstekend mijn vakantiehorloge kunnen zijn. Lijkt mij een prima plan.
Dit horloge is mijn dagelijks klokje. Doe ik alles mee, ook op vakantie en in de tuin. Kan je mee duiken en parachutespringen en… vast ook mee op de maan wandelen: Tudor Black Bay Heritage Red daarnaast ook chique bij een kostuum, dus hoef je niet weg te doen na de vakantie
Welnu, de eerste die me te binnen schoot was de Mühle Glashütte Seabatallion GMT. Blauwe wijzerplaat, 300m WR, 44mm breed, 12.7mm hoog. Wel een forse lug to lug, maar dit ding voldoet aan alle eisen die je stelt en komt standaard op rubber, wat je ook wilde:
Dan is er een alternatief waar je een rubber bandje op zou moeten gooien: De Glycine Airman Base 22 blauw, wellicht ten overvloede met GMT wijzer, voor de derde tijdszone, omdat het bijhouden van de tijd op meerdere plaatsen nu eenmaal erg belangrijk is als je zit te chillen in een zwembad met een goede Gin en Tonic, wellicht met komkommer.
200m WR, blauw, met GMT functie, 42mm breed, 12.9mm dik en te voorzien van een rubberen band. Ik zou voor de purist gaan: