Vakantie horloge gezocht, ideeen gevraagd

Ik ben op zoek naar een robuuste vakantieklok. Hij moet aan de volgende zaken voldoen:

Diameter 40-44
Gmt
Voorkeur rubberen band of titanium
Zwembad proof

Ik heb al gekeken naar een omega po gmt maar die is met ruim 17mm wellicht te dik.

Budget Max 3.500 (gebruikt, zeer nette staat full set geen probleem)

Horloge mag wat kleurige accenten hebben. Voorkeur voor blauwe plaat.

Mijn collectie bestaat verder uit Rolex 16600 en Rolex 116610lv.

Alvast bedankt.

Geen idee waar je heen gaat en hoe prettig je voelt met een horloge uit deze prijscategorie op vakantie; maar ik vind het zelf prettiger om met een relatief goedkoop horloge op vakantie te gaan.

Speciaal daarvoor een Skx007 voor aangeschaft :nerd:

2 likes

Daarom wil ik niet met mijn Rolex. Ga niets raars doen maar verblijf in verschillende hotels etc. Budget hoeft ook niet per se op maar mag wel.

Tja waar gaat het over. Pak een Seikolex of heb lef en draag je Rolex waar die voor gemaakt is.:wink:

2 likes

Aquatimer?

1 like

Een Crepas of Squale!

Als je die GMT functie nou laat lopen is een Black Bay blue perfect. Rubberen band is ook leverbaar.

2 likes

Avenger II GMT (300m waterdicht) wellicht?

3 likes

…, of een Pelagos:

7 likes

Omega SMPc

Pelagos blue is zeker een kandidaat maar ik zou graag een gmt hebben.

Gaaf horloge maar volgens mij niet in gmt te krijgen, toch?

Ik zou wel een tof horloge willen toevoegen in de klasse 2.5 / 3.5k. Dat zou dan uitstekend mijn vakantiehorloge kunnen zijn. Lijkt mij een prima plan.

1 like

https://go.bol.com/p/9200000028293153
Mieter 'm weg als je thuis komt en koop een Speedy?

1 like

valt een keer of drie binnen je budget

2 likes

M’n Breitling wordt totaaaaal genegeerd door Ed :smile:

1 like

Dit horloge is mijn dagelijks klokje. Doe ik alles mee, ook op vakantie en in de tuin. Kan je mee duiken en parachutespringen en… vast ook mee op de maan wandelen: Tudor Black Bay Heritage Red :sunglasses: daarnaast ook chique bij een kostuum, dus hoef je niet weg te doen na de vakantie :relaxed:

Fijne vakantie alvast! :relaxed:

7 likes

Ik vind het een mooie klok! :+1:

1 like

Very nice

1 like

Thank you, good Sir! :relaxed:

1 like