Welnu, de eerste die me te binnen schoot was de Mühle Glashütte Seabatallion GMT. Blauwe wijzerplaat, 300m WR, 44mm breed, 12.7mm hoog. Wel een forse lug to lug, maar dit ding voldoet aan alle eisen die je stelt en komt standaard op rubber, wat je ook wilde:
Dan is er een alternatief waar je een rubber bandje op zou moeten gooien: De Glycine Airman Base 22 blauw, wellicht ten overvloede met GMT wijzer, voor de derde tijdszone, omdat het bijhouden van de tijd op meerdere plaatsen nu eenmaal erg belangrijk is als je zit te chillen in een zwembad met een goede Gin en Tonic, wellicht met komkommer.
200m WR, blauw, met GMT functie, 42mm breed, 12.9mm dik en te voorzien van een rubberen band. Ik zou voor de purist gaan:
Of de bezel gebruiken en tellen op welk streepje de uurwijzer staat😜 Dit gaat makkelijker bij de tudor chrono heritage. Ook wel een leuk zomers horloge!
GMT lijkt me overbodig als je kunt optellen of aftrekken. Nooit zo begrepen, hoe moeilijk kan het zijn.
Laat dat vallen en je hebt meteen een miljoen mogelijkheden meer, tenzij dat je alibi was een nieuw horloge te kopen.
Ik vind het zonde een Rolex te kopen en hem niet mee op vakantie te durven nemen ( sommige risicolanden daargelaten).