Eens hoor. Ik ben nu ook op vakantie met mijn 16600. Vind het zelf wel fijn om in de vakantie een stoere klok ik rubber te dragen. GMT vind ik altijd wel wat vakantie-achtigs hebben😁 Is ook geen harde dealbreaker. Ga me eens verdiepen in de blauwe Pelagos of de wit/blauwe tudor heritage chrono.
Leuke combo, zwarte dweller, groene sub en blauwe tudor!
16600…ideaal vakantiehorloge…(nou ja, 116600 is natuurlijk nog beter )
Ha,Ha. Heb ik na de hectiek Baselworld verkocht. Ikzelf vind de 16600 ook tof en van het verschil koop ik mijn vakantieklok😜
De costa’s liggen toch gewoon in onze tijdzone?
Zit wat in!
Ik wilde ook graag een 5 digit en een 6 digit. De 16600 is voor mij de perfecte toolwatch. Uiteindelijk voor de lv gekozen om zo voldoende verschil te hebben en de nieuwe band en keramische bezel zonder pcl. Die 116600 is wel heel tof dus als de winst niet lonkt lekker houden!
Ik snap je keuze. Ik vind de 116600 zelf de mooiste duiker, dus die blijft. Ik hoef maar 1 Rolex duiker, dan toch graag één met keramiek en Glidelock.
Niet mooi!
Doe eens gek!
Zeeer gaaf deze!

Een kaliber 8605 uit 2014, strakke prijs wegens wat krasjes vooral aan één zijkant, verkoper zit in Kroatie maar heeft al wat reputatie. Haal hem daar op anders, erg mooi vakantieland
https://uhrforum.de/omega-planet-ocean-gmt-t302088
Ik heb zelf meestal de neiging om iets SKX achtigs mee te nemen overigens.
Die heb ik gezien ja. Deze vind ik erg mooi maar ik begreep dat hij wel aan de dikke kan is. Dit was de aanleiding van dit topic om nog wat andere ideeen te krijgen. Top horloge. Er staat ook een Good Planet gmt op uhrforum maar die is iets boven budget.
Deze gewoon doen en na je vakantie aan mij verkopen
Net nog even de plaatjes bekeken. Wel een gave klok hoor. Kan echter de krasjes niet echt inschatten maar de prijs lijkt fair.
Ik ga 2 alternatieven serieus bekijken:
Tudor Pelagos blue (heb ik gelijk 3 kleuren gecovered in mijn collectie)
Omega Planet ocean gmt. Stoere klok, gmt,
Nog iets om rekening mee te houden?