Vakantie horloge gezocht, ideeen gevraagd

Die Planet ocean zijn echt tof!

als ik jou was zou ik me dan eerst daarop richten. m.i. ook een stuk mooier dan de ook al mooie Pelagos.

Wel ook wat duurder vrees ik…

Zoek niet verder!

Aquadive Bathysphere GMT Turquoise

4 likes

Ik vind de Pelagos met zijn geborstelde titanium kast wel wat afwijkender van mijn huidige collectie en mijn inziens perfect inzetbaar als tool/vakantiewatch. We zullen wel zien

1 like

Ik kom op mijn zoektocht de nieuwe ploprof tegen. Mijn budget moet dan iets gestretched worden en hij is ā€˜iets’ groter dan wat ik voor ogen had :joy: De lug to lug is wel relatief klein. Dit zou denk ik wel een stoere vrijtijds/vakantieklok kunnen zijn?

Iemand ervaring met dit beest?

Wat plaatjes van de advertentie

Wat nu volgt is een mening die als ongezouten gezien zou kunnen worden. Bij voorbaat m’n excuses. :slight_smile:

If it does not work, you can always hit him with it.

Lelijke grote horkenbak met rare kastvorm, lompe rare knop aan de zijkant en enorme kroonbeschermer. Te groot (48x55mm), te dik (17.5mm), te lomp en te zwaar (279 gram) om als horloge voor wat voor gelegenheid dan ook. Het is niet mooi, het is niet nodig en het is totaal van de zotte met een prijs zo’n 6000 Euro. Dat ding is bijna net zo erg als die 57mm hockey pucks van Invicta en Diesel.

Ervaring? Nee dank u, ik heb tijdens het zwemmen liever geen horloges om die je vanaf de maan ziet.

1 like

Dat is in ieder geval een duidelijk verwoorde mening!

1 like