Vakantie hysterie 🙈

Nu moet ik altijd erg lachen om de “ik ben nu daar en daar op vakantie en kan xxxxx horloge kopen” topics …en…ik ga maar daar nu zelf óók aan schuldig maken! :grimacing:

Want bij de lokale AD’s hier in Tenerife ligt de Omega Seamaster 300m diver (oud model) in blauw te wenken!

Nu heb ik de prijs al teruggebabbeld naar €2650 wat geen slechte prijs is bij een AD voor een gloednieuwe!

Doos laat ik dan opsturen ivm douane shizzle…wat vinden jullie?

Goede deal of ben ik óók te vakantie hysterisch? :see_no_evil:

5 likes

Gewoon kopen als het kan…YOLO!

2 likes

Ik vind het fraude :joy_cat: Ik heb er geen problemen mee hoor. Maar wil je graag zo’n Seamaster? Lijkt me niks voor jou.

Ja.
Perfect formaat…en lekker bling bling in het blauw naast de zwarte Speedy!

Verder ben ik hardcore Omega Adept en het nieuwe model is te groot én te duur! :see_no_evil:

1 like

Oké, maar wat is nu de vraag van je topic twijfelbips?

Als de prijs goed en je kan het kwijt, doen.

Als de prijs goed is maar je kan het je niet veroorloven, niet doen.

5 likes

fotos?

Heb tijdens het (ellenlange) pingelen geen foto gemaakt maar het is deze bekende Seamaster:

4 likes

Wil vooral weten of het voor deze prijs de moeite is!!!

1 like

Ah zo, ik snap hem.

Ik dacht dat je er zelf op de hoogte van was omdat je zei

Ik ben er niet van op de hoogte. Succes!

2 likes

2ehands gaan ze voor 2200 tot 2400. Dan is 2650 geen slechte prijs inderdaad.

volgens mij zou je voor dat geld ook prima op chrono24 binnen de EU een nieuwe kunnen kopen.

1 like

Is ongeveer de prijs waarvoor je ze grijs kunt vinden. Maar een vakantieherinnering is natuurlijk extra leuk.

3 likes

Maareh,je hebt afgedongen maar niet gekocht?
Is een doodzonde in de handel :grin:

2 likes

Prijs is geen dumprijs maar op zich ook niet slecht.

Volgens mij grijs te vinden in NL voor niet veel meer … bespaart je dan wel het hele gedoe met doos versturen etc …

Ik zou het persoonlijk niet doen.

2 likes

2650 voor een nieuwe is prima! Ik kocht de mijne in februari dit jaar voor 2600 bij een “grijze” handelaar. Die was ook gloednieuw en in de stikkers. Prima deal lijkt me!

1 like

Jeroen, niet doen!!

7 likes

@Triplock :smile:

4 likes

Tenerife is Spanje toch, dus EU?

2 likes

Nee Tenerife heeft een uitzonderingspositie. Je hebt daar geen BTW en zou daarom invoerrechten moeten betalen conform het tarief buiten Europa

1 like

Ik zou het niet doen. Ik zou proberen om een Rolex Explorer met een leuke korting te kopen.:nerd_face:

1 like