Vakantie voorbereiding

Hallo allen, nog een maandje en dan ga ik lekker met het gezin op vakantie, heerlijk 2 weken Spanje en lekker niks doen.

Het wordt voor mij de eerste keer dat ik een luxe horloge mee neem als GADA (Buiten een weekeind trip om).

Dus de voorbereidingen worden getroffen. De Tudor black Bay 54 gaat vandaag naar de AD om een druktest te laten doen en een vakantie inspectie. In het kader better save than sorry.

Ben benieuwd hoe hij het gaat doen, en vooral hoe ik me erbij voel om de eerste keer te verdagen op het strand en de zee.

plaatje voor de sfeer

40 likes

Niet teveel over nadenken. Het zou zonde zijn als je daarmee je vakantie verpest.

7 likes

Fijne vakantie :sunny:

1 like

Vakantie inspectie geweldig
Ik neem er gewoon een mee
Ook al is hij 10 jaar oud
En gewoon in de zon in de zee en in het zwembad.
Geen probleem

10 likes

Het is een echte babe magnet dus hou voorbehoedmiddel paraat! :sunglasses:

Mijn BB is gek op modder als hij meegaat naar de Spa :smiley:

Maak je geen zorgen er gaat niets gebeuren met je horloge

23 likes

Heerlijk vooruitzicht! De BB54 is :+1:t2:, op reis in Spanje!:es: :sunglasses::sunny:
Fijne vakantie alvast!

10 likes

Hij is gloednieuw dus 100% dat ie het haalt.
Je koopt niet alleen luxe, maar ook kwaliteit hé.

Ik zou er komende 4 jaar gewoon onbezorgd het zwembad mee in duiken.

6 likes

Klinkt als behoorlijk stressvol…
Heb je je koffers al gepakt? Het is immers nog maar een maand voor je vertrekt… :sweat_smile:

Relax. Gewoon om de pols en gas erop. Er gaat niets mee gebeuren. Niet in het water en niet daarbuiten. Niemand let op jouw horloge.

Fijne vakantie vast! :parasol_on_ground:

9 likes

Veel sterkte, we leven met je mee.

7 likes

Dit is dom advies. Maar, in de garantie periode zou ik me ook niet zo’n zorgen maken. Ze fixen t maar.

4 likes

Zou wat zijn als een nieuwe bb54 een druktest niet haalt :sweat_smile:

3 likes

Ik zwem nog met mijn 40 jaar oude Seiko duiker.

7 likes

Drukbtest voor een zwembad. Tja…

2 likes

Wat is daar an sich mis mee?

1 like

Dat kan, mits de rubbers ok zijn en de kast niet te ver heen. Dat weet je alleen als je het laat checken.

1 like

Black Bay, altijd lekker als vakantiehorloge :ok_hand:t2:

De mijne bevalt prima voor zon, zee, zwembad

Geniet er van :sun_with_face::shorts::sunglasses:

12 likes

Een vakantie inspectie…Lijkt me eerder iets voor een wat oudere auto waar je mee naar Spanje gaat rijden. Ben oprecht benieuwd wat ik me daarbij moet voorstellen.

4 likes

:rofl: :rofl:

2 likes

Vakantie inspectie…? Voor zo’n jong horloge van een goed merk…? Sommige mensen willen wel heel graag van hun geld af. Maar goed, you do you. In ieder geval een tophorloge voor de vakantie, die kan alles!

2 likes

Fijne vakantie :beach_umbrella::sunny::sunglasses: Tudor rules :muscle:t3:

2 likes