Vakantie voorbereiding

Stressvol is het niet, ben ervan overtuigd dat alles goed is, en anders mooi om nog te repareren onder garantie.

Ook bij een goed en betrouwbaar merk kan iets verkeerd gaan, het is mijn dagelijkse beater. Die soms nog wel eens een deurpost o.i.d kust. Zou erg zonde vinden als er iets mee is en hij op dag 1 vol loopt met water😅

1 like

Dank allen! Ik ga zeker genieten met veel mooie kiekjes van de Tudor

4 likes

Ik snap dat het voor je eigen gemoedsrust is maar die 54 is nog zo jong dat het echt niet nodig is .

2 likes

Nu mag ik natuurlijk een Pulsar niet vergelijken met een Tudor. Maar ik heb eens een redelijk nieuwe Pulsar die “100m water resist” zou zijn meegenomen naar Griekenland. Weekje in de zon en afkoelen in het zwembad en er zat vocht achter het glas
 Toch zonde.

1 like

Goede vakantie met deze Tudor!

Zelf neem ik mijn Tudor BB36 ook mee op vakantie dit jaar. Als tweede horloge heb ik de Seiko SKX mee, mocht ik echt iets “wilds” gaan doen ;-).

2 likes

waarom zou je niet je tudor meenemen dan? het is niet dat je met een gouden rolex rondloopt.
juist een perfect tool, dive, zwem horloge!

3 likes

Nergens druk over maken :person_shrugging: gaat vast goed.

2 likes

FTFY. Ontopic: de BB54 is zo jong dat ik me niet voor kan stellen dat een druktest niet gehaald wordt. Of dat het ĂŒberhaupt nodig is.

Ik denk dat je er de tijd van af kunt lezen op dezelfde manier waarop je dat thuis doet :wink: :slightly_smiling_face: en

als dit je vakantie is gaat een BB54 dat zeker overleven.

4 likes

Safe. Maarreh, wat anderen ook al zeiden: Een BB54 bestaat nog maar zo kort dat ik niet snap waarom je de druktest doet. Sterker nog, heb je niet nog gewoon fabrieksgarantie?

Ik ook.

Als je met je gezin op vakantie gaat zal het uiteraard wel los lopen, maar ik zou op La Rambla bijvoorbeeld geen bier gaan zitten doen met dat ding om, terwijl ik in Sevilla gewoon wel een leuke tijd heb gehad. Mijn ervaringen in Spanje zijn, eh, gemengd.

In plaats van die druktest, waarom koop je voor die 19,95 niet een Casio F91W bij zodat je die in dodgy buurten kunt dragen? Mocht dat van toepassing kunnen zijn, uiteraard. Ik weet niet wat je twee weken niks doen noemt.

Zei de goede man nou niet “met m’n gezin”?

4 likes

Met een mooi horloge lekker een beetje shinen op je vakantie. Top, veel plezier. :sunny: :palm_tree: :diving_mask:

3 likes

Idee is als we ergens naartoe gaan lekker de 54, als we dagje strand plannen dan blijft hij thuis.

We gaan 2 weken Mijas, in zuid spanje.

Klopt hij zit nog dik in de garantie, dus ook geen probleem

1 like

Zoals eerder gezegd.

De Blackbay 54 is nog maar kortgeleden op de markt gekomen dus een druktest is echt overkill.

Als je je daar druk om kan maken voor je gemoedsrust als het horloge nog zo nieuw is. Dan gok ik zo dat je zelfs geen gemoedsrust zal vinden als je met een Omega Ploprof 1200 gaat snorkelen.

Maar iig fijne vakantie alvast.:+1:

2 likes

Het is geen Rolex hĂš. :wink:

1 like

Hier zou ik nou ongemakkelijk bij zijn. :flushed:

2 likes

Was het geen condens na een grote en snelle temperatuur wisseling?

Had het horloge een schroef kroon?

3 likes

Gewoon gaan en doen, zeker in garantieperiode. Het horloge moet er tegenkunnen. Het is ervoor gemaakt.
Dragen en genieten van je vakantie!

1 like

Ik heb 1 tip. Zand krast verschrikkelijk. Verder veel plezier

1 like

Zo lekker voor de zomer.

Maar ja. Die prijs. Misschien even eentje tweedehands proberen te scoren. :smirk:

7 likes

Dit is ook in Spanje hé.
Nog een zorg drbij.

2 likes