Of de Nomos Club Campus cream, ook lekker zomers lijkt mij
OT; ik zou met mijn BB GMT ook niet zo snel het strand opgaan ed, maar meer omdat ik daar dan de SKX voor heb. Anders verliest die z’n doel
Of de Nomos Club Campus cream, ook lekker zomers lijkt mij
OT; ik zou met mijn BB GMT ook niet zo snel het strand opgaan ed, maar meer omdat ik daar dan de SKX voor heb. Anders verliest die z’n doel
Verstandig! Ik doe dat voor een kwart van de prijs schat ik zomaar
Ja, is toch perfect voor op de boulevard 's avonds
Zag er laatst 1 online, maar diegene kan er moeilijk afscheid van nemen lijkt het.
In de Reguliersdwars kan hij anders ook prima.
Hoe oud is jouw 54?
Het is nog nooit in mij opgekomen een druktest bij een nieuw horloge. Maar eerlijk is eerlijk die van mij gaat ook -maar- maximaal 2 meter diep. Dieper zal die niet komen verwacht ik.
Babangida is that you?
2023
Dan komt ie sowieso niet echt in de buurt van diep water dus
Man, je overdekt het allemaal een beetje teveel denk ik.
Nope.
De enige Nomos Club die ik nog interessant vind is de OG kleurstelling die ze nog steeds verkopen. In 36x8,5mm.
Ik ben er al lang achter dat funky kleuren en ik geen vrienden zijn. Maar dank je wel, man. Nou zit ik weer naar Nomos te loeren.
Zo jong, en dan al een druk test. Gewoon dragen en niet bang zijn.
Heb je hem al zo lang +10 jaar dat je een druktest gaat doen, Of ga je 200m diep duiken of jij denkt ik ga 200m omhoog de berg op dus de druk moet goed zijn . In mijn ogen echt tot alle geld en tijdverspilling.
Gast. Het is een duikhorloge.
Tsk tsk tsk. Weer zo’n “toolwatch” die dan gekocht wordt om met plakkertjes op de clasp gedragen te worden omdat je anders wel eens een swirl van de muismat kunt krijgen.
Koop dan gewoon een dressy horloge. Die zijn robuuster, want die knal je op een leren bandje wat niet krast, en ze zijn zo plat dat je ze nergens tegenaan klapt. Zoals de bovengenoemde Nomos Club, overigens. Die is dressy maar nog steeds sportief, en waterdicht bovendien.
Yup. Beter aan de pols dan in een hotelkamer.
Dat zou met een ISO / METAS gecertificeerd horloge niet moeten gebeuren. Sterker nog, condenstesten zijn verplicht voor horloges die zich duiker willen noemen.
Sterker nog, de Bloedstraat.
Ik zou hem lekker thuis laten en niet met een horloge maar
Dit is nou een mooi vakantiehorloge! Lekker frisse wijzerplaat en zo te zien een goede bandenslet.
Eens even speuren op het internet wat zoiets moet kosten……
Ik zou die test en inspectie besparen en van dat geld lekker in Spanje een paar diners hebben met het gezin. Je zit in de garantie, het horloge is nieuw, komt helemaal goed
Dit is next level 925 dragen
Of je overschat wat een waterdichtheidstestje kost, of je onderschat een diner. Ik denk dat TS voor dat geld net zes Magnum ijsjes kan scoren.
Topding inderdaad. Al meerdere keren op het punt gestaan er een aan te schaffen. Gaat vast nog een keer gebeuren.